داور قضاوت خوبی داشت؛

پورموسوی: باید فکر خود را معطوف به بازی‌های آسیایی کنیم

۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۸:۴۴:۵۸
کد خبر: ۵۴۰۶۳۰
پورموسوی: باید فکر خود را معطوف به بازی‌های آسیایی کنیم
سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: شرایط لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا متفاوت است و باخت در این دیدار دلیل نمی‌شود که فکر کنیم در بازی‌های آینده و آسیایی شانسی نداریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیروس پورموسوی پس از شکست مقابل سیاه‌جامگان در نشست خبری حضور یافت و درباره این دیدار اظهار کرد: آنها پیروزی شیرینی کسب کردند. بازی سختی برای ما بود و فکر نمی‌کردیم این‌گونه در تمامی نقاط تحت فشار قرار بگیریم.

وی ادامه داد: ما از این پس باید فکر خود را معطوف به بازی‌های آسیایی کنیم و این دیدار را فراموش کنیم. ان‌شاءالله به گونه‌ای تمرین خواهیم کرد تا بتوانیم در بازی‌های آسیایی عملکرد بهتری داشته باشیم. داور قضاوت خوبی داشت و پنالتی سیاه جامگان به درستی گرفته شد.

سرمربی استقلال خوزستان افزود: در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی داشتیم اما دوندگی بازیکنان سیاه جامگان بیشتر بود و توانستند سه امتیاز را از آن خود کنند.

وی درباره داوری بازی گفت: بعد از بازی با پرسپولیس عهد بسته بودم که دیگر به داور اعتراض نکنم اما با این حال اعتقاد دارم پنالتی به درستی اعلام شد.

پورموسوی در پایان گفت: شرایط لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا متفاوت است و باخت در این دیدار دلیل نمی‌شود که فکر کنیم در بازی‌های آینده و آسیایی شانسی نداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز