می توانستیم هر سه امتیاز را بگیریم

اسدی: استقلالی ها نباید به قضاوت داور اعتراض می کردند

۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۹:۲۲:۱۱
کد خبر: ۵۴۰۹۷۷
اسدی: استقلالی ها نباید به قضاوت داور اعتراض می کردند
مدافع تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: استقلال مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مرتضی اسدی درمورد بازی با استقلال تهران گفت: فقط باید بگویم حق تیم ما 3 امتیاز بود. ما روی یک غافلگیری‌ گل خوردیم و در حالی که امروز همه سرحال بودیم، می‌توانستیم حریف را شکست دهیم. ‌استقلال تیم رده دوم جدول است و هم در آسیا و هم در لیگ خوب نتیجه گرفته، اما مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت.

او درمورد عصبانیت کمالوند در پایان بازی هم گفت: وقتی ما در یک بازی خانگی کاملاً از حریف سرتر هستیم و یک موقعیت هم به آنها ندادیم، باید هم کمالوند شاکی باشد. ما جایگاه‌مان این جای جدول نیست و فقط به خاطر بدشانسی‌هایی که نصیب‌مان می‌شود نمی‌توانیم بردهایمان را حفظ کنیم.

اسدی درباره عمکلرد داوری هم گفت: بازیکنان استقلال و کادر فنی این تیم مرتب در وسط زمین به داور اعتراض می‌کردند. همه چیز شده بود اعتراض و اعتراض. من نمی‌دانم چرا همه فکر می‌کنند باید به سود استقلال و پرسپولیس قضاوت شود و فرض کنید که داور دو تصمیم اشتباه هم گرفته باشد که به نظر من نگرفته بود. آیا باید این همه اعتراض کرد؟ همین داور سال گذشته شاید در یکی، دو بازی ناخودآگاه تصمیماتی گرفته باشد که به سود استقلال بود و تا آنجا که من یادم هست استقلال سال قبل در یکی‌، دو بازی از داوری‌ها منفعت برد، ولی استقلال و پرسپولیس نباید انتظار داشته باشند داوران بقیه تیم‌ها را نبینند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز