محمد نهاوندیان در گفتگو با برنا:

جوانان سرمایه‌های اصلی کشور هستند/ با پویایی به همه اهداف خود خواهیم رسید

۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۸:۴۰:۴۸
کد خبر: ۵۴۱۰۰۵
جوانان سرمایه‌های اصلی کشور هستند/ با پویایی به همه اهداف خود خواهیم رسید
رییس دفتر رییس‌جمهور گفت: برای اینکه بتوانیم در صحنه اقتصاد موفق باشیم سرمایه انسانی بانشاط و چابکی احتیاج داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور با حضور در مسابقات دوی بین‌المللی پارس درخصوص تاثیر ورزش بر شادابی جامعه صحبت کرد.

نهاوندیان در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به اینکه ورزش همگانی باید در بین مردم نهادینه شود اظهار کرد: ورزش هم از باب سلامت و هم از باب نشاط جامعه یک کار لازم است. امسال سال تولید و اشتغال است و برای اینکه بتوانیم در صحنه اقتصاد هم موفق باشیم سرمایه انسانی بانشاط و چابکی احتیاج داریم.

وی در ادامه افزود: جامعه ما جامعه جوانی است و اصلی‌ترین سرمایه کشور محسوب می‌شوند. جوانان معمولا به ورزش علاقه دارند و ما باید همه وسایل و شرایط را برای جوانان فراهم کنیم. برگزاری این مسابقات ابتکار بسیار خوبی است. این مسابقات می‌تواند نماد یک جامعه پرنشاط، شاداب و پویا باشد. پیام دویدن پیام پویایی است و کشور با پویایی به همه اهداف خود خواهد رسید.

رییس دفتر رییس‌جمهور در پاسخ به این سوال که چقدر به ورزش همگانی اهمیت می‌دهد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مشغله کاری بسیار است ولی تا حد امکان سعی می‌کنم که ورزش را انجام دهم. باید سعی کنیم که خودمان را به جوانان نزدیک کنیم.

نظر شما