طی حکمی؛

پارسیان معاون روابط عمومی و اموربین الملل سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران شد

۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۳۶:۱۳
کد خبر: ۵۴۱۳۶۰
پارسیان معاون روابط عمومی و اموربین الملل سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران شد
محمدرضا پارسیان به سمت معاون روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان منصوب شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از معاونت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران؛ رییس سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران معاون روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان را منصوب کرد.

محمد رضا پارسیان با حکم دکتر سعید حق وردی رییس سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران به سمت معاون روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان منصوب شد.

در حکم رییس سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران ضمن تأکید بر اهمیت و جایگاه معاونت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران آمده است: بدیهی است نقش روابط عمومی و ارتباطات در تنظیم روابط درون و برون این ساختار مهم بویژه تعامل با اهل اندیشه و رسانه، جوانان علاقمند و با استعداد کشور، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش از مهمترین مولفه های بکارگیری استعدادهای پویای کشور به حساب می آید که باید با جدیت و همراهی عالمانه مورد توجه گردد.

گفتنی است؛ محمد رضا پارسیان تحصیلکرده روابط عمومی و از فعالان عرصه روابط عمومی و رسانه کشور بیش از ١٥ سال سابقه فعالیت حرفه‌ای در حوزه مدیریت رسانه های مکتوب و مجازی، مشاور عالی فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی، دبیری سلسله نشست های علمی و عملی روابط عمومی ایران، ریاست انجمن روابط عمومی دانشکده خبر جمهوری اسلامی و همکاری با رسانه ها در حوزه های مختلف را در کارنامه کاری خود دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز