آسیا برای ما کوچک است

اکبرزاده: حمایت پورعلی فرد از پرورش اندام باعث اقتدار ایران در جهان شد

۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۹:۲۶
کد خبر: ۵۴۱۴۵۴
اکبرزاده: حمایت پورعلی فرد از پرورش اندام باعث اقتدار ایران در جهان شد
مربی تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام ایران موفقیت های به دست آمده در عرصه جهانی و آسیایی را حاصل حمایت های رییس فدراسیون از این ورزش دانست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، وحید اکبرزاده، مربی تیم ملی بدنسازی و پروش اندام گفت: سال گذشته سال اقتدار ایران در رشته بدنسازی و پرورش اندام بود به طوریکه در مسابقات جهانی اسپانیا توانستیم با درخشش ورزشکاران خود به رکوردی جدید برسیم و عنوان قهرمانی را به دست آوریم.

وی ادامه داد: به اهتزاز در آمدن پرچم پر افتخار ایران اسلامی آن هم 15 بار به صورت متوالی در کشور اسپانیا نشان دهنده قدرت بلامنازع ما در این رشته ورزشی است و اعتقاد دارم حمایت پورعلی فرد به عنوان رییس فدراسیون و همکارانش از اردوی های تیم ملی و حضور در تورنمنت های متوالی از عوامل اصلی کسب افتخارات ایران در سال گذشته بود.

وی افزود: اکنون به جرات با قاطعیت می توان اذعان کرد آسیا برای ایران کوچک شده به طوریکه همه ساله تیم های دوم و سوم ایران هم مقام قهرمانی را به راحتی می توانند از آن خود کنند.

اکبرزاده اضافه کرد: افتخار آفرینی های متوالی تیم ایران باعث عصبانیت شدید سایر تیم های آسیایی شده تا جاییکه آنها برای اهدای عنوان قهرمانی از امتیازات تیم بانوان هم استفاده می کنند با این وجود در حالیکه ما تیمی با این نام نداریم باز هم عنوان قهرمانی را تصاحب می کنیم.

مربی تیم ملی گفت: سال 96 سال کسب افتخارات جدید برای تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام خواهد بود و امیدوارم در سال جدید نیز بتوانیم ضمن تکرار قهرمانی های سال گذشته رکوردهای خود را ارتقا دهیم.

نظر شما