امیدوارم رکوردم را بهبود ببخشم

بیرانوند: می خواهیم از الریان انتقال بگیریم

۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۳:۴۴:۲۲
کد خبر: ۵۴۱۵۶۳
بیرانوند: می خواهیم از الریان انتقال بگیریم
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌خواهیم در تمام بازی‌های باقی مانده با قدرت ظاهر شویم تا رکورد مطلوبی برای باشگاه پرسپولیس کسب کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا بیرانوند امروز پس از حضور در باشگاه پرسپولیس گفت: بازی سختی را مقابل الریان پیش رو داریم. هواداران باید به ما کمک کنند تا بتوانیم این دیدار را با کسب امتیاز تمام کنیم، الریان بازیکنان خارجی خیلی خوبی دارد. در بازی رفت مستحق شکست مقابل این تیم نبودیم و الان هم با توجه به شناختی که از حریف داریم، می‌خواهیم انتقام بازی رفت را بگیریم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه پرسپولیس زودتر می‌تواند جشن قهرمانی بگیرد، افزود:جشن اصلی ما در مشهد و بازی مقابل سیاه‌جامگان است و نمی‌شود گفت الان به طور قطع قهرمانیم. می‌خواهیم در تمام بازی‌های باقی مانده با قدرت ظاهر شویم تا رکورد مطلوبی برای باشگاه پرسپولیس کسب کنیم.

وی درباره جلسه‌اش با علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: آمده بودم قهرمانی را به باشگاه تبریک بگویم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در پایان راجع به اینکه اگر تا پایان فصل دروازه‌اش را بسته نگه دارد رکورد جالبی را ثبت می‌کند، تصریح کرد:از این بابت خوشحال می‌شوم و اتفاق خوبی است. در این مورد فکر نکرده بودم اما واقعاً دوست دارم این رکورد را نگه دارم.

نظر شما