نخستین جلسه شورای معاونان در سال جدید برگزار شد؛

سلطانی‌فر: مردم سرنوشت خود را از طریق صندوق‌های رای انتخاب می‌کنند/ دولت یازدهم در شرایط سخت و بحرانی دستاوردهای خوبی را به دست آورد

۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۶:۵۸:۵۳
کد خبر: ۵۴۱۷۴۳
سلطانی‌فر: مردم سرنوشت خود را از طریق صندوق‌های رای انتخاب می‌کنند/ دولت یازدهم در شرایط سخت و بحرانی دستاوردهای خوبی را به دست آورد
نخستین جلسه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان در سال 96 با حضور دکتر سلطانی فر برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، وزیر ورزش  و جوانان در نخستین جلسه شورای معاونان در سال جدید با تاکید بر اهمیت انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراها گفت: مردم ایران ساز و کار انتخابات را برای تعیین آینده خود پذیرفته اند و هرچه مشارکت بیشتر باشد، پایه های نظام و انقلاب مستحکم تر خواهد شد.

دکتر سلطانی فر افزود : مردم سرنوشت خود را از طریق صندوقهای رای انتخاب می کنند و در تمامی سالهای بعد از انقلاب انتخابات آزاد و قانونی و با همراهی و مشارکت گسترده مردم برگزار شده است.

وزیر ورزش  و جوانان گفت: دولت یازدهم در شرایطی بحرانی و سخت مدیریت کشور را در دست گرفت و دستاوردهای بزرگی داشته است.

وی بزرگترین دستاورد دولت تدبیر و امید را برداشتن سایه جنگ از کشور و امنیت روزافزون مردم دانست و گفت: دولت آقای روحانی مدیریت کشور با تورم بالای چهل درصد، رشد منفی اقتصادی، اشتغالی نزدیک به صفر، جابه جایی و تزلزل در قیمت ارز و سایر نیازمندیهای رفاهی مردم در دست گرفت و خوشبختانه با عبور از بحرانها، تورم یک رقمی، رشد اقتصادی دو رقمی و ایجاد 650 هزار شغل را در سال 95 در کارنامه خود ثبت کرد.

سلطانی فر اضافه کرد: اجرای طرح سلامت و بهره مندی از امکانات مناسب درمانی و بهداشتی برای مردم از جمله دستاوردهای بزرگ دولت یازدهم است.

وزیر ورزش  و جوانان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای کشور در روز جمعه 29 اردیبهشت افزود: تلاش می کنیم در یک شرایط آزاد و قانونی و با مشارکت گسترده مردم این انتخابات برگزار شود و انشالله سیاستها، برنامه ها و دستاوردهای دولت یازدهم در چهار سال اخیر با رای و نظر مردم ادامه پیدا خواهد کرد.

دکتر سلطانی فر توفیق ورزش  در چهار سال گذشته را چشمگیر اعلام کرد و گفت: درخشش کاروان های اعزامی ایران به المپیک و پارالمپیک و میزبانی چندین رویداد بزرگ جهانی نظیر جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی، شطرنج زنان جهان از جمله آنها بود.

وزیر ورزش  و جوانان افزود: طلیعه سال جدید همراه با دو برد ارزشمند تیم ملی فوتبال ایران و افزایش احتمال صعود به جام جهانی بود و انشالله با بازی های کشور های اسلامی و بازی های داخل سالن آسیا برنامه های بین المللی ورزش  ایران ادامه خواهد یافت.

دکتر سلطانی فر همچنین به معاونان وزارتخانه تاکید کرد، برای عمل به شعار سال و نظر مقام معظم رهبری که سال 1396 را سال اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال نامگذاری کردند، دارای برنامه باشند و در ارزیابی ها به صورت جدی آنها مورد توجه قرار دهند.

نظر شما