لیگ قهرمانان آسیا؛

پورموسوی: تلاش می‌کنیم با امتیاز میدان را ترک کنیم

۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۹:۲۲:۰۰
کد خبر: ۵۴۲۳۴۷
پورموسوی: تلاش می‌کنیم با امتیاز میدان را ترک کنیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: امیدوارم بازی خوب و جوانمردانه‌ای به نمایش بگذاریم و با امتیاز زمین را ترک کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیدسیروس پورموسوی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل لخویا قطر، گفت: از مسئولان تیم لخویا بابت مهمان نوازی که از ما داشتند تشکر میکنم و قهرمانی این تیم در لیگ ستارگان قطر رو تبریک می‌گویم. فردا یکی از حساس‌ترین مسابقات است که در این گروه برگزار می‌شود. تلاش کردیم بازیکنانمان را آماده کنیم. امیدوارم بازی خوب و جوانمردانه‌ای به نمایش بگذاریم و با امتیاز زمین را ترک کنیم.

پورموسوی درمورد اینکه تیمش صدرنشین گروه است؛ اما در اهواز نتوانست لخویا را شکست دهد گفت: لخویا تیم قوی بود. گل زود هنگامی زدیم اما در ادامه تمرکزمان را از دست دادیم. در نیمه دوم برتر بودیم اما از موقعیتهایمان بهره نبردیم. فردا برای جبران نتیجه بازی رفت تلاش می‌کنیم. هر بازی شرایط خودش را دارد.

سرمربی استقلال خوزستان درمورد اینکه تیمش سه روز زودتر به قطر آمده عنوان کرد: صد در صد این مسئله به ما کمک میکند تیم ما جوان است و تجربه کمی دارد. به همین خاطر سفر زود هنگام به ما کمک می‌کند. با توجه به حساسیت مسابقات می‌خواهیم تمرکز تیم روی بازی باشد.

وی درباره تاثیر غیبت یوسف علی در لخویا افزود: یوسف علی بازیکن خوب و تاثیرگذاری است اما نبود یک بازیکن کار تیم را خیلی دچار مشکل نمی‌کند ما هم فردا دو بازیکن خوب خود را در کنارمان نداریم.

پورموسوی درمورد اینکه اعلام کرده به دنبال سه امتیاز است و آیا این بدان معناست که تیم حریف را جدی نگرفته و به آنها بی احترامی می‌کند اظهار داشت: کجا گفتم به دنبال کسب سه امتیاز هستیم؟ لخویا برایمان قابل احترام است اما ما تلاش می‌کنیم با امتیاز میدان را ترک کنیم.

او درمورد مصدومان تیمش تصریح کرد: عاشوری را قطعا در اختیار نداریم اما پزشکان تیم تلاش می‌کنند تا شیرزادی را به بازی برسانند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز