اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدتی را ترسیم کرده ایم؛

گلشنی: هدف‌مان ارتقای جایگاه ورزش معلولان در بازی‌های پارالمپیک توکیو است

۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۹:۴۹:۵۲
کد خبر: ۵۴۲۴۸۱
گلشنی: هدف‌مان ارتقای جایگاه ورزش معلولان در بازی‌های پارالمپیک توکیو است
معاون ورزش قهرمانی فدراسیون جانبازان و معلولان هدف بلند مدت فدراسیون را حفظ و ارتقای جایگاه ورزش در بازیهای پارالمپیک توکیو در مقایسه با دوره قبل دانست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا گلشنی اظهار داشت: اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدتی را ترسیم کرده ایم که برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، رقابت های باشگاهی و کسب سهمیه بازیهای پاراآسیایی از جمله اهداف کوتاه مدت فدراسیون است.

وی افزود: در برگزاری مسابقات باشگاهی هدفمان استعدادیابی و استعدادگزینی و تشکیل تیم ملی است. همچنین در بازیهای پاراآسیایی جوانان قصد داریم جایگاه دومی خود در سال های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۳ را ارتقا دهیم. در بازیهای پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا نیز به دنبال کسب سهمیه های بیشتر در رشته های پر مدال در مقایسه با سال ۲۰۱۴ هستیم.

معاون ورزش قهرمانی فدراسیون جانبازان و معلولان در تشریح اهداف میان مدت فدراسیون اظهار داشت: در اهداف میان مدت برای ارتقای جایگاه در بازیهای پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و کسب سهمیه های بیشتر جهت حضور در بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو تلاش می کنیم.

وی همچنین حضور در بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو و ارتقای جایگاه ورزش ایران در مقایسه با سال ۲۰۱۶ ریو را از اهداف بلند مدت فدراسیون دانست.

گلشنی در پایان با بیان این مطلب که مسابقات قهرمانی کشور دوومیدانی و وزنه برداری تحت نظر کمیته بین المللی پارالمپیک برگزار خواهد شد به برگزاری اردوهای تیم ملی اشاره کرد و اظهار داشت: اردوهای آمادگی تیم های ملی تیراندازی با کمان از دوم تا دوازدهم اردیبهشت ماه، بوچیا از ۲۳ تا ۳۰ فروردین ماه، وزنه برداری از نوزدهم فروردین ماه تا دوم اردیبهشت ماه و دو و میدانی کم توانان ذهنی از ۲۰ تا ۲۷ فروردین ماه برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز