رقابت‌های قهرمانی آسیا؛

تیم بسکتبال دانشجویان ایران عازم مالزی شد

۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۱:۳۱:۳۵
کد خبر: ۵۴۳۰۴۹
تیم بسکتبال دانشجویان ایران عازم مالزی شد
تیم بسکتبال 3*3 دانشجویان ایران به منظور شرکت در سومین دوره رقابت‌های قهرمانی دانشجویان آسیا دیشب تهران را به مقصد مالزی ترک کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سومین دوره رقابت‌های بسکتبال 3*3  قهرمانی دانشجویان در کشور مالزی برگزار می‌شود ، به همین منظور تیم بسکتبال دانشگاه پیام نور به نمایندگی از فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی  با ترکیب 4 ورزشکار دیشب عازم کشور مالزی شد.

بنابراین گزارش در این رقابت‌ها تیم ایران با ترکیب مجتبی خسروی ، محمد یزدانپناه ، محمد خرم شاهی، شایان پور کاوه شرکت خواهند کرد. همچنین این تیم را مجید جلیلی ومحمد عظیم نژاد  به عنوان سرمربی  و مربی و عبدالمهدی نصیرزاده  به عنوان سرپرست همراهی می کنند.قهرمان این دوره به رقابت های لیگ جهانی بسکتبال دانشجویان که شهریور ماه سال جاری در کشور چین برگزار می شود راه خواهد یافت.

تیم دانشجویان ایران در دومین دوره این رقابت ها که در کشور ماکائو برگزار شد به مقام قهرمانی رسیده بود و برای اولین بار جواز حضور در لیگ جهانی را به دست آورد. سومین دوره مسابقات بسکتبال 3*3 دانشجویان آسیا از 23 لغایت 27 فروردین  در کشور مالزی شهر نیلای برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز