لوکوموتیو یک-استقلال یک؛

تساوی شیرین آبی‌ها در تاشکند/ رضایی ترمز لوکوموتیو را کشید!

۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۶:۲۱:۴۸
کد خبر: ۵۴۳۱۴۶
تساوی شیرین آبی‌ها در تاشکند/ رضایی ترمز لوکوموتیو را کشید!
تیم فوتبال استقلال ایران در تاشکند به تساوی رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال استقلال ایران از ساعت 15:30 امروز در تاشکند و در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم لوکوموتیو ازبکستان رفت که این بازی با نتیجه یک-یک به اتمام رسید تا استقلال در تاشکند یک امتیاز بگیرد. بیکمایف دقیقه 13 برای لوکوموتیو و کاوه رضایی دقیقه 87 برای استقلال موفق به گلزنی شدند.

شاگردان منصوریان در دقایق نخست، یکی دو موقعیت نصفه و نیمه به دست آوردند اما فشار لوکوموتیو رفته رفته بیشتر شد تا جایی که بایف بازیکن تیم لوکوموتیو دقیقه هشت شوتی را به سمت دروازه استقلال زد که مهدی رحمتی آن را مهار کرد. فشار لوکوموتیو در دقیقه 13 به ثمر نشست و این تیم توانست توسط بیکمایف با استفاده از فضای پشت مدافعان گل نخست بازی را به ثمر برساند.

در ادامه بازیکنان استقلال حملات پراکنده ای برای جبران نتیجه داشتند که نتیجه ای نداشت. بهترین فرصت استقلال در دقیقه 39 و ضربه کاشته امید ابراهیمی بود که با فاصله کمی از کنار دروازه لوکوموتیو بیرون رفت تا نیمه نخست با همان یک گل تمام شود. علی قربانی بازیکن استقلال در این نیمه از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

در نیمه دوم استقلال هرچه داشت برای جبران نتیجه و گل خورده به کار بست. منصوریان در 15 دقیقه اول نیمه دوم دو تعویض انجام داد و با وارد کردن خسرو حیدری و جابر انصاری بخش هجومی تیمش را تقویت کرد. با این حال حملات بازیکنان استقلال پشت سد محکم دفاع تیم میزبان راه به جایی نمی برد و بی نتیجه می ماند.

کاوه رضایی هم در دقیقه 87 و با ضربه ای دقیق از داخل محوطه جریمه دروازه میزبان را گشود تا استقلال یک امتیاز بگیرد. استقلال با این تساوی 7 امتیازی شد و در صدر گروه خود باقی ماند تا شانس صعود شاگردان علیرضا منصوریان حفظ شود.

ترکیب لوکوموتیو:

ایگناتی نستروف، بوبوربک یولداشوف (79 یازیف)، ماخاراتزه کاخی، علیبائف ایکروم جون، مارات میکابائف، سردار میرزایف، توختاخوجائف اسلام، اولگ زاتایف، محمد کونه، توراپف (64 روزیف) و ماشاریپوف جلال‌الدین (84 کریزو)

ترکیب استقلال:

مهدی رحمتی، رابسون، پادوانی، وریا غفوری(62 خسرو حیدری)، میلاد زکی‌پور، فرشید باقری، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، محسن کریمی(57 جابر انصاری)، علی قربانی (82 بهنام برزای) و کاوه رضایی.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز