المپیک هدف طولانی‌مدت بسکتبال ایران است

کاظمی: اتفاقات سال گذشته با حاتمی تکرار می‌شود

۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۸:۴۶:۱۹
کد خبر: ۵۴۳۱۶۰
کاظمی: اتفاقات سال گذشته با حاتمی تکرار می‌شود
بسکتبالیست تیم ملی گفت: اگر فدراسیون تصمیم بگیرد که هدایت تیم همچنان بر عهده مهران حاتمی باشد، او راه قبلی را ادامه خواهد داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، وقتی ارسلان کاظمی برای اولین بار در جام جهانی 2010 برای ایران به میدان رفت، همه وی را به عنوان آینده تیم ملی شناختند.

او با میانگین 12 امتیاز و 7.4 ریباند آمار خوبی از خود به جا گذاشت. پس از عملکرد ناامیدکننده ایران و دست‌یابی به رتبه سوم در رقابت قهرمانی آسیا سال 2015، تحولی بزرگ در این تیم شکل گرفت. ایران در غرب آسیا کاملاً جبران کرد و توانست با کمک ارسلان کاظمی به رقابت آسیای سال 2017 صعود کند.

کاظمی در این خصوص اظهار داشت: در 3 دوره اخیر جام ملتهای آسیا، ایران به خوبی رقابت کرده و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم حضور استرالیا و نیوزلند در رقابت‌های آسیا بسیار مفید بوده و سطح مسابقات را بالا می‌برد. ما دوست داریم از شانس رویارویی با آنها استفاده کرده و بتوانیم مبارزه کنیم.

بسکتبالیست تیم ملی گفت: زمانی که بائرمن به ایران آمد، انگیزه و انرژی زیادی به تیم منتقل کرد. به جوان‌ها میدان داد و توانست قهرمان «چلنج کاپ 2016» شود. اکنون مهم این است که چه کسی هدایت تیم را برعهده می‌گیرد. اگر فدراسیون تصمیم بگیرد که با آقای حاتمی ادامه دهد قطعا اتفاق‌های سال گذشته تکرار خواهد شد.

کاظمی تصریح کرد: به نظرم حضور بازیکنان خارجی در لیگ ایران باعث بالا رفتن سطح مسابقه شده و به تجربه ما بسیار کمک می‌کند.

وی درخصوص المیپیک نیز اظهار داشت: رسیدن به المپیک هدف طولانی مدت ماست. البته باید قبل از آن به جام جهانی بسکتبال در سال 2019 صعود کنیم و در چند بازی نیز پیروز شویم.

نظر شما