رونمایی از بدل طارمی+عکس

۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۰:۰۳:۵۲
کد خبر: ۵۴۳۱۹۴
رونمایی از بدل طارمی+عکس
مهاجم پرسپولیس علی رغم فریب دروازه بان حریف، ضربه اش را از بالای دروازه به بیرون زد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال شانگهای SIPG چین به عنوان صدرنشین گروه F لیگ قهرمانان آسیا امروز در اولین بازی دور برگشت این رقابت‌ها میهمان اوراوای ژاپن بود و در نهایت با یک گل شکست خورد. تک گل اوراوا را رافائل سیلوا دقیقه 44 به ثمر رساند اما تیم چینی می توانست در نیمه دوم نتیجه را به سود خود عوض کند اما اسکار با از دست دادن هر دو ضربه پنالتی اش، باعث شکست تیم آندره ویلاس بواس شد.

ستاره برزیلی که ژانویه گذشته با انتقالی 70 میلیون یورویی از چلسی راهی شانگهای شد، در دقایق 65 و 76 دو ضربه پنالتی را از دست داد تا در نهایت تیمش در این دیدار خارج از خانه بازی را واگذار کند. این اتفاق در حالی رخ داد که در یکی از مهمترین دیدارهای منطقه غرب هم روز گذشته هدر رفتن یک ضربه پنالتی، سرنوشت بازی را رقم زد.

در دیدار پرسپولیس مقابل الریان بود که در دقایق پایانی نیمه اول، قرمزها صاحب یک ضربه پنالتی شدند اما مهدی طارمی، مهاجم پرسپولیس، علی رغم فریب دروازه بان حریف، ضربه اش را از بالای دروازه به بیرون زد تا شاگردان برانکو ایوانکوویچ از این دیدار تنها یک امتیاز کسب کنند و شرایط شان برای صعود به مرحله بعد دشوار شود.

 

نظر شما