حمید درخشان در گفتگو با برنا:

پرسپولیس هنوز شانس صعود دارد/ الان وقت انتقاد کردن نیست

۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۱:۰۹:۲۳
کد خبر: ۵۴۳۴۲۹
پرسپولیس هنوز شانس صعود دارد/ الان وقت انتقاد کردن نیست
پیشکسوت فوتبال گفت: باید همه از پرسپولیس حمایت کنیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حمید درخشان سرمربی پیشین پرسپولیس درباره تساوی این تیم مقابل الریان به خبرنگار برنا گفت: به اعتقاد من بازیکنان پرسپولیس تمرکز کافی را در این بازی نداشتند و به همین دلیل نتوانستند از فرصت های به وجود آمده به درستی استفاده کنند.

وی درمورد انتخاب مهدی طارمی برای ضربه پنالتی گفت: حسین ماهینی همیشه پنالتی‌های پرسپولیس را می‌زند، باید این شانس را به ماهینی داد اما وقتی در چنین بازی حساسی بازیکنی پشت ضربه پنالتی می‌ایستد باید به فکر گل کردن آن باشد. چیپ زدن طارمی آن هم به شکلی که توپ به اوت رفت تاثیر منفی زیادی روی بازیکنان پرسپولیس گذاشت. اگر پنالتی طارمی را دروازه‌بان الریان می‌گرفت شاید تاثیر منفی‌اش کمتر بود. درست است که گل شدن پنالتی با ضربه چیپ لذت زیادی دارد اما ریسک بالایی هم دارد. وقتی تیم شما نیازمند سه امتیاز است زدن ضربه چیپ کاملا اشتباه بود و اگر خدای ناکرده پرسپولیس بازی را واگذار می کرد فشار هواداران روی طارمی بسیار بیشتر بود.

درخشان درمورد اینکه پرسپولیس شانس صعود از گروهش را دارد یا نه گفت: هنوز هم پرسپولیس شانس صعود دارد و می‌تواند به این مساله امیدوار باشد اما بدون حضور سیدجلال حسینی و سروش رفیعی کار بسیار سختی مقابل الهلال خواهد داشت اما برای صعود باید الهلال را با تمام ستارگانش شکست دهیم که این کار شدنی است.

او درخصوص وضعیت نیمکت پرسپولیس نیز خاطرنشان کرد: ما بارها گفتیم نیمکت پرسپولیس نیازمند تقویت است اما گوش کسی بدهکار نبود و در این باره دوستان بهتر است پاسخگو باشند، البته بنده باید این موضوع را بگویم که الان وقت انتقاد کردن نیست. باید همه از پرسپولیس حمایت کنیم و وقت برای انتقاد در آینده زیاد خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز