در پایان رقابت های سپک تاکرای جوانان کشور در مراغه؛

سیستان و بلوچستان قهرمان شد

۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۵:۳۲:۱۶
کد خبر: ۵۴۳۷۴۴
سیستان و بلوچستان قهرمان شد
سیستان و بلوچستان الف با غلبه بر تیم استان مرکزی در مسابقه پایانی، فاتح رقابت های سپک تاکرای قهرمانی جوانان کشور در مراغه شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در این دوره از مسابقات که با حضور هشت تیم در 2 گروه در سالن حجاب مراغه برگزار شد تیم سیستان و بلوچستان با نتیجه 2 بر یک بر استان مرکزی غلبه کرد و به عنوان قهرمانی بخش 'رگو' دست یافت.تیم های آذربایجان شرقی الف و همدان نیز به صورت مشترک به مقام سوم این رقابت ها دست یافتند.

در بخش دوبل یا دونفره این رقابت ها نیز تیم سیستان و بلوچستان الف با غلبه بر سیستان و بلوچستان ب موفق به کسب مقام نخست شد و تیم های آذربایجان شرقی الف و استان مرکزی با غلبه بر رقبای خود به صورت مشترک به مقام سوم این بخش دست یافتند.

این رقابت ها به عنوان انتخابی تیم ملی سپک تاکرای جوانان کشور برای حضور در مسابقات آسیایی جاکارتای اندونزی به مدت 2 روز در مراغه برگزار شد و قرار است 25 بازیکن از سوی کمیته فنی تیم های ملی برای حضور در اردوهای آمادگی انتخاب و معرفی شوند.

مسابقات سپک تاکرای قهرمانی جوانان کشور 22 و 23 فروردین به میزبانی مراغه برگزار شد.هم اکنون حدود پنج هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب 42 هیات ورزشی در شهرستان مراغه فعالیت می کنند.این شهرستان با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز