وزارت ورزش‌وجوانان پیگیری‌های خوبی داشته است

مشحون: نماینده فدراسیون جهانی بسکتبال نظر مثبتی درمورد پوشش بانوان دارد

۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۱:۳۹:۲۹
کد خبر: ۵۴۳۹۶۰
مشحون: نماینده فدراسیون جهانی بسکتبال نظر مثبتی درمورد پوشش بانوان دارد
رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: نماینده فدراسیون جهانی رضایت ضمنی خود را اعلام کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رئیس فدراسیون بسکتبال کشور در رابطه با پوشش بانوان محجبه در میادین بین المللی گفت: نماینده فدراسیون جهانی رضایت ضمنی خود را در این مورد اعلام کرده است.

محمود مشحون در حاشیه دیدار نمادین بانوان بسکتبالیست برای تایید الگوی پیشنهادی پوشش آنها توسط فدراسیون جهانی بسکتبال، گفت: در این زمینه تلاش های زیادی تا به امروز انجام شده است. از سال گذشته نیز استارت دور جدید اقدامات خود را برای جلب موافقت فدراسیون جهانی زدیم تا بتوانیم به نتایج امیدوارکننده ای برسیم.

وی با اشاره به نامه ای که چندین پیش توسط دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برای فدراسیون جهانی بسکتبال و در رابطه با پوشش بانوان محجبه در میدان بین المللی ارسال شد، تصریح کرد: این نامه آغاز حرکت های دوباره برای جلب موافقت فدراسیون جهانی بود. در این رابطه باید از معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان هم تشکر کنیم که پیگیر موضوع بود.

رئیس فدراسیون بسکتبال با ابراز امیدواری از اینکه اقدامات صورت گرفته برای تایید حضور محجبه بانوان در میادین بین المللی ختم به خیر شود، یادآور شد: نماینده فدراسیون جهانی بسکتبال که برای ارزیابی این مساله به ایران سفر کرده، موافقت ضمنی خود را اعلام کرده است امروز نیز وی از نزدیک پوشش بانوان را دید و نظر مثبت خود را اعلام کرد.

وی تاکید کرد: امسال سال بانوان بسکتبال است. امروز هم تیم بسکتبال ۳ نفره زنان به قزاقستان سفر کرد تا در مسابقات بین المللی این کشور شرکت کند. در این رقابت ها هم ناظر فدراسیون جهانی می تواند پوشش بانوان را ارزیابی کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز