تشکر ورزشکاران از تدابیر دولت، مخالفان دولت را عصبانی کرد؛

نارضایتی صداوسیما از رضایت ورزشکاران

۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۷:۰۷:۳۵
کد خبر: ۵۴۴۱۷۱
نارضایتی صداوسیما از رضایت ورزشکاران
فضای کشور انتخاباتی شده است و همه جریان ها و گروه ها تلاش می کنند مردم را برای حضور در پای صندوق های رای تشویق کنند اما گروهی دیگر که حضور حداکثری مردم همیشه منجر به شکست آنان در انتخابات شده است در حال مسموم کردن فضای کشور برای ایجاد یاس و ناامیدی در مردم هستند.

رسانه ها و در راس آنها صداوسیما در ایجاد فضای مناسب برای حضور حداکثری مردم که همیشه مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده است نقش مهم و تعیین کننده ای دارند اما بعضی از رسانه های وابسته به جریانات مختلف تنها راه پیروزی در انتخابات را دلسرد کردن مردم می دانند. در این بین از صداوسیما به عنوان یکی از رسانه های تاثیرگذار کشور که با استفاده از بیت المال نیز اداره می شود انتظار بیشتری داریم.

دولت تدبیر و امید با وجود مشکلات فراوان مالی همواره به تعهدات خود در قبال مردم عمل کرده است، یکی از تعهدات دولت یازدهم پرداخت پاداش های قهرمانان و مدال آوران کشور بوده است که با وجود تنگناهای مالی در اسفند ماه سال گذشته طی مراسمی با حضور دکتر حسن روحانی به آنان پرداخت شد. حتی دولت یازدهم پاداش هایی که دولت گذشته از سال های 90 تا 92 قول داده بود اما پرداخت نکرده بود را به ورزشکاران پرداخت کرد. پس از این مراسم و حتی در سال جدید ورزشکاران و روسای فدراسیون که از شرایط کشور آگاهی داشتند به تمجیدی و تشکر از دولت یازدهم و وزارت ورزش و جوانان پرداختند. جالب است در روزهای گذشته صداوسیما در اقدامی عجیب با انتشار گزارشی وفای به عهد دولت یازدهم را به استناد سخنان خسروی وفا رییس فدراسیون جانبازان و معلولان زیر سوال برد که خسروی وفا امروز در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی برنا(اینجا بخوانید) این سخنان را رد کرد و در ادامه هم وزارت ورزش و جوانان طی بیانیه ای (اینجا بخوانید) به آن واکنش نشان داد.

برخی این حرکت صدا و سیما را انتخاباتی و در جهت تخریب دولت و حاصل نزدیک شدن به زمان انتخابات و در نهایت در جهت ایجاد فضای یاس و ناامیدی در کشور می دانند، نگارنده امیدوار است این سخنان درست نباشد و این گزارش صداوسیما بدون برنامه ریزی و سهوی بوده باشد ولی با این وجود ما نظرات ورزشکاران و قهرمانان در خصوص دریافت پاداش هایشان را بازنشر می کنیم تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد!

می توانید در ادامه برخی سخنان و مصاحبه های چند وقت اخیر در حمایت از وفای به عهد دولت یازدهم و وزارت ورزش و جوانان را با کلیک بر روی تیتر آبی رنگ بخوانید.

کیمیا علیزاده: امیدوارم حمایت های دکتر روحانی از ورزش تداوم داشته باشد.

سیامند رحمان: از دکتر روحانی تقاضا دارم بازهم از ما حمایت کند.

تشکر حسن یزدانی، بهداد سلیمی، سهراب مرادی، مجتبی عابدینی و فغانی از دکتر روحانی+فیلم

کیومرث هاشمی: حضور رییس جمهور در مراسم تجلیل خوشحال کننده بود/ ورزشکاران مزد زحماتشان را گرفتند.

رییس فدراسیون ووشو: با توجه به تنگناهای مالی، برگزاری مراسم تقدیر کار سختی بود.

رییس فدراسیون شنا: سکه های پرداختی به قهرمانان طبق آیین نامه صورت گرفته است.

رییس فدراسیون دوومیدانی: رییس جمهور توجه ویژه به ورزشکاران دارد/ تقدیر از قهرمانان تبعات خوبی برای ورزش خواهد داشت.

خسروی وفا: جوایز پرداخت شده از سوی وزارت ورزش و جوانان طبق آیین‌نامه‌ بوده است.

رییس فدراسیون تنیس: مسائل معنوی در تجلیل از قهرمانان اهمیت دارد/ وزارت ورزش و جوانان تا حد توان از ورزشکاران حمایت می کند.

رییس فدراسیون شمشیربازی: صحبت های رییس جمهوری روح تازه ای در ورزش قهرمانی دمید/ وزارت ورزش به تعهدات خود جامه عمل پوشانید.

بهداد سلیمی: دولت تدبیر و امید همیشه خوش قول بوده است/ در المپیک 2020 جبران می‌کنم.

کیمیا علیزاده: سال 95، سال خوبی برای دختران ایرانی بود/ انگیزه بانوان ورزشکار در دولت تدبیر و امید بیشتر شده است.

سهراب مرادی: وزنه‌برداری ایران سال خوبی را پشت سر گذاشت/ تجلیل از قهرمانان زمینه‌ساز موفقیت‌های بعدی خواهد شد.

سیامند رحمان: کاروان پارالمپیکی ایران در ریو عملکرد مثبتی داشت/ دولت تدبیر و امید در قبال ورزشکاران و قهرمانان متعهد است.

مجتبی عابدینی: حمایت رییس جمهور پشتوانه خوبی برای المپیک خواهد بود/ وزارت ورزش و جوانان در بهترین زمان مراسم تقدیر از قهرمانان را برگزار کرد.

میترا حجازی پور: شطرنج به رشته محبوبی در کشور تبدیل شده است/ در دولت تدبیر و امید ورزش بانوان رشد قابل توجهی داشت.

سارا خادم الشریعه: شطرنج ایران با تدبیر پر امیدتر شده است/ تا هر زمان که مفید باشم حضور خواهم داشت/ جایگاه ورزش بانوان در دولت یازدهم پیشرفت کرد.

گلناز وکیل گیلانی رییس فدراسیون چوگان: ایران مهد چوگان است/ بانوان در دولت تدبیر و امید توانستند توانایی‌های خود را نشان دهند/ چوگان را در همه استان‌ها احیا می‌کنیم.

مجید کیهانی: سال 95، سال موفقیت ورزش و دیپلماسی کشور بود/ دولت یازدهم، دولت عقلانیت است/ برنامه 4 ساله برای دوومیدانی ترسیم کرده‌ایم.

کمیل قاسمی: تجلیل از قهرمانان المپیک ریو قابل تقدیر است/ خوشحالم ایران با بردم قهرمان جام جهانی شد.

حسن یزدانی: تجلیل از قهرمانان در زمان مناسبی برگزار شد/ از خوشحالی مردم ایران خوشحال می‌شوم.

ندا شهسواری: پینگ‌پنگ در زندگی به من آرامش می‌دهد/ دولت یازدهم برای ورزشکاران بانوان اهمیت قائل است/ علاقه‌ای به فوتبال ندارم.

مربی شمشیربازی ایران: قدردان محبت های دولت یازدهم و وزارت ورزش و جوانان خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز