دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان؛

والیبالیست‌های زیر ۲۳ ایران مغلوب اسلوونی شدند

۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۰۹:۰۶:۳۳
کد خبر: ۵۴۴۲۴۵
سومین اردوی آماده سازی تیم ملی زیر 23 سال بانوان ایران از روز دوشنبه در شهر ماریبور اسلوونی آغاز و به مدت 10 روز پیگیری خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان زیر 23 سال آسیا از 23 تا 31 اردیبهشت ماه سال جاری در شهر «ناخون راتچاسیما» کشور تایلند برگزار می شود.

سومین اردوی آماده سازی تیم ملی زیر 23 سال بانوان ایران از روز دوشنبه در شهر ماریبور اسلوونی آغاز و به مدت 10 روز پیگیری خواهد شد.

ملی پوشان کشورمان عصر روز پنج شنبه در دومین مسابقه تدارکاتی و دوستانه خود در این شهر به مصاف تیم فورمیس (FORMIS) تیم لیگ برتری اسلوونی رفتند و سه بر یک مغلوب حریف شدند.

شاگردان سیما صدیقی در ست نخست این مسابقه 26 بر 24 به پیروزی رسیدند اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 23 و 25 بر 21 مغلوب شدند.

تیم ملی زیر 23 سال بانوان ایران روز (سه شنبه) در نخستین مسابقه تدارکاتی و دوستانه خود موفق به شکست سه بر یک تیم Nova KBM شد.

ملی پوشان ایران روز چهارشنبه دو نوبت تمرین توپی و بدنسازی داشتند و دیروز نیز یک جلسه تمرین و نشست آنالیز دیدار نخست خود را برگزار کردند تا بازیکنان با نقاط ضعف خود بیشتر آشنا شوند.

نگین شیرتری، شقایق شفیع، فاطمه عنایت، منا رمضانی، مونا آشفته، فرناز ساعی، فاطمه امینی، تهمینه درگذنی، زهرا شیری، مهتا یحیی پور، فاطمه سلگی، سوگند سلیم کیابانی، زهرا بخشی، هاله متقیان، آیتک سلامت و فاطمه احمدی 16 بازیکن اعزامی به این اردو هستند.

سیما صدیقی به عنوان سرمربی، فریبا سلیمانی و فاطمه شعبان خمسه (مربیان)، بهاره نیازی (بدنساز)، آتوسا عظیم زاده صدرایی (آنالیزور)، سمیرا عبدالرحیمی (ماساژور) و ندا مولاهویزه به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال زیر 23 سال بانوان را در این اردوی برون مرزی همراهی می کنند.

نظر شما