هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال؛

ماشین‌سازی-پرسپولیس؛ سرخ‌ها در انتظار ردای قهرمانی در تبریز

۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۰:۱۴:۰۷
کد خبر: ۵۴۴۲۷۹
ماشین‌سازی-پرسپولیس؛ سرخ‌ها در انتظار ردای قهرمانی در تبریز
تیم پرسپولیس در یک بازی خارج از خانه برای کسب قهرمانی لیگ به مصاف ماشین سازی خواهد رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و از هفته بیست و هفتم روز شنبه دو تیم ماشین‌سازی و پرسپولیس به مصاف هم خواهند رفت.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در صورتی که مقابل حریف قعرنشین تبریزی خود به پیروزی برسند، در فاصله سه هفته تا پایان لیگ، قهرمان شانزدهمین دوره این رقابت‌ها خواهند شد. پرسپولیسی‌ها در حال حاضر با ۵۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارند و اختلاف ۱۱ امتیازی با استقلال تیم دوم جدول، شرایطی را فراهم کرده که پیروزی شاگردان برانکو ایوانکوویچ، قهرمانی این تیم را قطعی می‌کند. البته سرخپوشان برای این دیدار دو بازیکن خود یعنی فرشاد احمدزاده و سامان نریمان جهان را در اختیار ندارند و در آخرین دیدار خود در تهران مقابل الریان به تساوی دست یافتند.

تیم پرسپولیس بعد از بردی که در هفته بیست و ششم مقابل پیکان به دست آورد و تا حدود زیادی قهرمانی خود در لیگ با توجه به اختلاف امتیازی که با تیم دوم جدول یعنی استقلال به دست آورد، قطعی کرد ولی نتوانست در لیگ قهرمانان آسیا نمایش خوبی از خود نشان دهد و صعود این تیم به مرحله بعد لیگ قهرمانان با اما و اگرهای زیادی همراه است و باید دو بازی سخت را مقابل حریفان خود به پیروزی برسد. بزرگترین معضل سرخ‌پوشان در این روزها نبود بازیکنان تاثیرگذار روی نیمکت است و این مشکل با اخراج رامین رضاییان تکمیل شد. حالا باید دید که برنامه برانکو برای فصل بعد چیست و آیا می‌تواند بازیکنان کلیدی را به این تیم تزریق کند!

در سوی مقابل سبزپوشان تبریزی برای بقا و زنده نگه داشتن امیدهای اندک خود در لیگ برتر نیاز مبرمی به پیروزی دارند. شاگردان فرهاد کاظمی در هفته‌های گذشته به صورت مکرر شکست خورده‌اند و برای توقف قهرمان احتمالی لیگ برتر نیاز به یک معجزه دارند.

بازی رفت دو تیم در تهران با پیروزی دو بر یک پرسپولیس خاتمه یافت اما ماشین سازی نسبت به آن روزها در شرایط بحرانی‌تری قرار دارد.

این دیدار حساس ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز