رضا شاهرودی در گفتگو با برنا:

مهم است پرسپولیس با قدرت قهرمان شود/ به برد الهلال امیدوارم/ عالیشاه خادم است نه خائن

۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۶:۰۶:۰۴
کد خبر: ۵۴۴۳۹۳
مهم است پرسپولیس با قدرت قهرمان شود/ به برد الهلال امیدوارم/ عالیشاه خادم است نه خائن
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران گفت: برای پیشکسوتان و همه هواداران پرسپولیس مهم است که تیم با قدرت قهرمان شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رضا شاهرودی درخصوص بازی پرسپولیس و ماشین سازی به خبرنگار برنا گفت: اهمیت این بازی بر کسی پوشیده نیست، می توان گفت ماشین سازی در سراشیبی سقوط قرار دارد و این بازی می تواند آخرین امید این تیم باشد و پرسپولیس تنها یک گام با قهرمانی فاصله دارد. امیدوارم بازیکنان پرسپولیس دچار غرور نشوند و با انجام یک بازی قدرتمندانه قهرمان لیگ شوند البته این قدرت باید در بازی های آینده هم ادامه پیدا کند تا با یک فاصله امتیازی مناسب یک قهرمانی شیرین را پرسپولیس کسب کند.

وی درخصوص وضعیت پرسپولیس در آسیا افزود: به شخصه به برد الهلال امیدوارم نباید از انصاف بگذریم الریان تیم بسیار خوبی بود و سرخ پوشان هم تمام تلاش خودشان را کردند به هر ترتیب آن گل هایی که باید گل می شد به ثمر نرسید اما اینه به معنای پایان رسیدن کار پرسپولیس نیست حتی با توجه به غیبت چند بازیکن در بازی با الهلال من به خلاقیت برانکو اعتقاد دارم و معتقدم پرسپولیس می تواند با گذشتن از سد الهلال به مرحله صعود کند.

شاهرودی درباره مباحث پیش آمده در مورد امید عالیشاه خاطرنشان کرد: عالیشاه برای پرسپولیس خادم است نه خائن، من تمامی این صحبت ها را رد می کنم، برای هر بازیکنی پوشیدن پیراهن پرسپولیس یک آرزو است و اگر مشکل خدمت برای  پیش نمی آمد قطعا در پرسپولیس ماندنی بودند.

نظر شما
نظرات
سعیدمرادی
|
-
|
۰۶:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
0
0
سلام لطفا" چاپ کنید
زنده باد رضامالدینی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز