برگزاری سومین دیدار تدارکاتی بانوان زیر ۲۳ سال در اسلوونی

۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۳۰:۳۹
کد خبر: ۵۴۴۹۳۹
تیم ملی والیبال زیر 23 سال بانوان ایران عصر امروز (شنبه) در سومین دیدار تدارکاتی خود در اسلوونی مغلوب حریف شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان زیر 23 سال آسیا از 23 تا 31 اردیبهشت ماه سال جاری در شهر «ناخون راتچاسیما» کشور تایلند برگزار می شود.

سومین اردوی آماده سازی تیم ملی زیر 23 سال بانوان ایران از روز دوشنبه 21 فروردین ماه در شهر ماریبور اسلوونی آغاز و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.

ملی پوشان کشورمان عصر امروز (شنبه) در سومین مسابقه تدارکاتی و دوستانه خود در این شهر به مصاف تیم (Maribor Branik) رفتند و سه بر یک مغلوب حریف شدند.

شاگردان سیما صدیقی در ست دوم این مسابقه 25 بر 17 به پیروزی رسیدند اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 29بر 27، 25 بر 14 و 25 بر 21 مغلوب شدند.

سرمربی تیم ملی زیر 23 سال بانوان در این مسابقه تمام بازیکنان را به میدان فرستاد تا به ترکیب اصلی تیم نزدیک شود.

تیم ملی زیر 23 سال بانوان ایران در دو دیدار تدارکاتی قبل یک پیروزی و یک شکست تجربه کرده است.

نگین شیرتری، شقایق شفیع، فاطمه عنایت، منا رمضانی، مونا آشفته، فرناز ساعی، فاطمه امینی، تهمینه درگذنی، زهرا شیری، مهتا یحیی پور، فاطمه سلگی، سوگند سلیم کیابانی، زهرا بخشی، هاله متقیان، آیتک سلامت و فاطمه احمدی 16 بازیکن اعزامی به این اردو هستند.

سیما صدیقی به عنوان سرمربی، فریبا سلیمانی و فاطمه شعبان خمسه (مربیان)، بهاره نیازی (بدنساز)، آتوسا عظیم زاده صدرایی (آنالیزور)، سمیرا عبدالرحیمی (ماساژور) و ندا مولاهویزه به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال زیر 23 سال بانوان را در این اردوی برون مرزی همراهی می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز