پرسپولیس شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی بود؛

آذری: ما بازی ۹ امتیازی‌ را بردیم/ حسینی بهترین گزینه برای ذوب آهن است

۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۹:۰۸:۱۸
کد خبر: ۵۴۵۰۱۳
آذری: ما بازی ۹ امتیازی‌ را بردیم/ حسینی بهترین گزینه برای ذوب آهن است
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: پرسپولیس شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی در لیگ برتر بوده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سعید آذری پس از پیروزی 2 بر یک تیم ذوب‌آهن مقابل پیکان گفت: بازی را مسلط شروع کردیم و خیلی خوب ادامه دادیم. به نظرم مستحق پیروزی در این دیدار بودیم. بعد از برد روحیه‌بخشی که مقابل بنیادکار ازبکستان به دست آوردیم، این پیروزی خیلی به ما کمک می‌کند.

وی افزود: به کادرفنی، مشاوران و تمام عوامل تیم خسته‌نباشید می‌گویم، خداراشکر با این 3 امتیاز خارج از خانه‌ای که به دست آوردیم، به رده چهارم جدول صعود کردیم. به نظرم ما بازی 9 امتیازی‌ را بردیم. 

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن درخصوص قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و اینکه اگر ذوب‌آهن بتواند به مقام چهارم دست پیدا کند به احتمال فراوان جواز حضور در لیگ قهرمانان را کسب خواهد کرد، تصریح کرد: اول تبریک می‌گویم به تیم پرسپولیس برای قهرمانی‌اش، به نظرم پرسپولیس شایسته‌ترین  تیم برای قهرمانی بود، امیدوارم این تیم در آسیا هم موفق باشد. در مورد تیم خودمان ما تلاش می‌کنیم جایگاه‌مان در جدول خوب باشد، به نظرم این توهین است اگر بخواهیم از الان نفت را بازنده فینال جام حذفی بدانیم. نفت تیم بسیار خوبی است، اعتقاد دارم فینال جام حذفی به هیچ وجه قابل پیش‌بینی نیست. مطمئن باشید بازی ساده‌ای را هیچ یک از تیم‌ها نخواهند داشت. 

آذری در پاسخ به این پرسش که آیا حسینی فصل آینده در تیم ذوب‌آهن حضور خواهد داشت یا خیر، گفت: تیم ما چهارم جدول است و تلاش می‌کنیم تمام تمرکزمان را روی دو بازی آینده بگذاریم. احساسم این است که ثبات حرف اول را در تیم می‌زند، حسینی بهترین گزینه است و زحمت زیادی برای تیم ما کشیده است. اعتقاد راسخی به او دارم و باید تصمیم جمعی درباره فصل آینده بگیریم. حسینی نشان داد تصمیمی که برای سرمربیگری او در تیم گرفته شد درست بوده اما اجازه دهید در مورد آینده، آینده تصمیم بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز