خوشحالم که به تیم ملی دعوت شدم؛

مهرزاد: پرداخت پاداش مدال آوران خستگی را از تن مان درآورد

۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۸:۳۶:۳۰
کد خبر: ۵۴۵۱۰۹
عضو تیم ملی والیبال نشسته با تشکر از مسئولان وزارت ورزش و پارالمپیک ایران گفت دریافت پاداش مدال آوران باعث ایجاد انگیزه در آنها شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مرتضی مهرزاد، عضو تیمی بود که در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو تاریخ ساز شد و با شکست بوسنی و هرزگوین برای ششمین بار به عنوان قهرمانی پارالمپیک دست یافت.

وی که هفته گذشته با حضور در فدراسیون جانبازان و معلولان پاداش قهرمانی خود در این رقابت ها را دریافت کرد در این خصوص به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: با دریافت این پاداش ها خستگی مان در رفت. از همه مسئولان و دست اندرکاران این امر به خاطر اهدای پاداش ها تشکر می کنم.

مهرزاد در ادامه با اشاره به برنامه های پیش رو اظهار داشت: مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا و اقیانوسیه اواسط خرداد ماه در چین برگزار می شود و امیدوارم بتوانیم روند موفقیت های اخیر خود را در آن رقابت‌ها ادامه دهیم.

بازیکن دو متر و ۴۶ سانتیمتری تیم ملی والیبال نشسته با اشاره به خاطرات خود در خصوص تیم ملی، گفت: وقتی ایران در پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن بازی می کرد من این رقابت‌ها را از طریق تلویزیون تماشا می کردم. خوشحالم که پس از آن بازی ها به تیم ملی دعوت شدم و موفق شدم به عنوان عضو کوچکی، در قهرمانی ایران سهم داشته باشم.

مهرزاد در پایان ابراز امیدواری کرد تیم والیبال نشسته ایران بتواند در بازیهای پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز