حسن زاده: برنامه ریزی عامل موفقیت لیگ و تیم ملی است

۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۳:۲۱:۱۸
کد خبر: ۵۴۵۳۱۱
حسن زاده: برنامه ریزی عامل موفقیت لیگ و تیم ملی است
بهترین بازیکن فوتسال آسیا گفت: با داشتن لیگ پویا و فعال، پشتوانه تیم ملی تامین می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی اصغر حسن زاده، مراسم تجلیل از بهترین بازیکن فوتسال آسیا گفت: با توجه به اینکه مرد سال 2016 آسیا شده بودم، جایزه ام به ایران رسید و امروز با حضور علی کفاشیان، نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا این جایزه را دریافت کردم.

وی درباره ارزیابی لیگ فوتسال در فصل آینده گفت: سال گذشته لیگ بسیار خوبی را داشتیم. هیجان در لیگ فوتسال بالاست و در صدم ثانیه نتیجه تغییر می شود. لیگ با کیفیتی را داشته و در هفته آخر 4 تیم شانس قهرمانی داشتند. بر همین اساس معتقدم تیم ها برای موفقیت تلاش بسزایی می کنند. در فصل آتی نیز امیدوارم با برنامه ریزی دقیق و اجرای آن در فصل آینده، شاهد برگزاری پیکارهای لیگ در بهترین وضعیت ممکن باشیم.

بهترین بازیکن فوتسال آسیا بیان کرد: در امتداد لیگ پویا، تیم ملی بسیار قوی خواهیم داشت. معتقدم برنامه ریزی عامل موفقیت لیگ و تیم ملی است.

وی در ادامه در خصوص بزرگترین دغدغه اش در فوتسال گفت: از مسئولین می خواهم تا بیش از پیش به فوتسال توجه کنند. انتظارات از تیم ملی فوتسال بالا رفته و می خواهیم که  قهرمان و یا نایب قهرمان جهان شویم. بر همین اساس باید امکانات فراهم شود و مسئولین به این رشته و بازیکنان اهمیت دهند . بدون شک تیم ملی فوتسال ایران پتانسیل قهرمانی در جهان دارد.

حسن زاده در پایان گفت: وضعیت تیم ملی فوتسال مطلوب است. دو بازی دوستانه با کرواسی داشتیم و هم اکنون جوانگرایی در تیم ملی صورت گرفته شده است. باید پشتوانه سازی کنیم و با ترزیق بازیکنان جوان به تیم ملی زمینه رشد و توسعه این رشته را فراهم کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز