خمارلو: هیچ مشکلی برای برگزاری جشن قهرمانی نداریم

۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۴:۰۶:۳۵
کد خبر: ۵۴۵۳۳۳
خمارلو: هیچ مشکلی برای برگزاری جشن قهرمانی نداریم
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تهران گفت: ما در تبریز هیچ جلسه‌ ای برای تغییر برنامه جشن قهرمانی نداشتیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس لحظاتی پس از بازگشت سرخپوشان به تهران با ابراز تعجب از انتشار بعضی اخبار و انتساب آن به پرسپولیس گفت: ما در تبریز هیچ جلسه‌ای برای تغییر برنامه جشن قهرمانی نداشتیم و نه آقای برانکو و نه باشگاه کوچکترین مشکل و مساله‌ای برای برگزاری این مراسم در روز چهارشنبه ندارند و هیچ مطلبی هم در این ارتباط مطرح نشده است.

خمارلو  در ارتباط با شایعات مطرح شده در ارتباط با تغییر زمان مراسم اهدای جام افزود: هیچ خبری در ارتباط با تغییر برنامه اعلام نشده است. آخرین خبر، به برگزاری مراسم در روز چهارشنبه و در بازی با پدیده خواهد بود و هیچ تغییر در کار نبوده است.

وی درباره مطالبی که در مورد تشکیل جلسه در تبریز منتشر شد، ادامه داد: کدام جلسه؟ در این باره نشستی نداشتیم. اصلا مگر ما برگزار کننده مراسم هستیم که بخواهیم برنامه‌ریزی کنیم. مراسم اهدای جام را سازمان لیگ برتر برگزار می‌کند. سازمان لیگ هم چهارشنبه این هفته را برای این برنامه به ما اعلام کرد. اخبار دیگری هم که در این ارتباط منتشر شده است صحت ندارد. باشگاه پرسپولیس مشکلی برای این برنامه ندارد و آقای برانکو هم هیچ مخالفتی با این زمان نداشته‌اند.

وی درباره اظهارات منتشر شده از قول وی خاطرنشان کرد: من هیچ صحبتی درباره احتمال تغییر برنامه نداشتم. از ما درباره این موضوع سوال شد که گفتم: مراسم را سازمان لیگ برگزار می‌کند و اگر تغییر برنامه‌ای وجود داشته باشد، از سوی آن ها اعلام می شود که البته هیچ خبری نبوده است و ما هم مثل هواداران برای روز چهارشنبه منتظر برگزاری مراسم اهدای جام هستیم که اقدامات و هماهنگی‌های مربوط به آن از سوی سازمان لیگ انجام می‌شود.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس در پایان اظهار داشت: در گفتگوی تلفنی هم که با آقای بهمنی در سازمان لیگ داشتم وی تاکید کرد برنامه سازمان لیگ، برگزاری آیین اهدای جام  در بازی برابر پدیده است مگر اینکه پرسپولیس به خاطر برنامه آسیایی خود ، خواسته ای داشته باشد که اعلام کردیم با توجه به اینکه این تاریخ اعلام شده بود و بسیاری از هواداران نسبت به تهیه بلیت بازی و تدارک سفر اقدام کرده اند مشکلی با این مساله نداریم. البته باشگاه در ابتدا در جریان این برنامه ریزی نبود.

نظر شما