کادرفنی استقلال مراقب جوانان تیم باشد؛

جباری: آبی عشق من است/ پرسپولیس زحمت کشید و باید به آن‌ها تبریک گفت

۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۵:۰۱:۰۸
کد خبر: ۵۴۵۳۸۱
جباری: آبی عشق من است/ پرسپولیس زحمت کشید و باید به آن‌ها تبریک گفت
بازیساز اسبق استقلال گفت: بازیکنان جوان استقلال باید توجه کنند که شرایط خوب امروز باید فردایی بهتر داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی جباری پیشکسوت آبی های تهران در گفت و گو با خبرنگار برنا، نظراتش را در مورد وضعیت حال حاضر این تیم بیان کرد.

جباری در خصوص برد استقلال مقابل صبا گفت: دیروز استقلال نتیجه خوبی مقابل صبا گرفت. بازیکنان بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. هرچند اعتماد به نفس بالای آن ها باعث شد کمی گرفتار غرور شوند و دروازه شان باز شود اما در کل شرایط خوب و روحیه ای بالا دارند. استقلال در نیم فصل دوم برخلاف اول فصل جان گرفت و توانست امتیازات خوبی جمع آوری کند.

وی در ادامه گفت: امیدوارم آن ها همین روند را در بازی های آسیایی حفظ کنند تا بتوانند در مراحل بالاتر لیگ قهرمانان حاضر شوند. صعود استقلال به مرحله بعدی دور از دسترس نیست. بازیکنان استقلال این پتانسیل را دارند که در مراحل بالاتر حاضر شوند فقط باید با مراقبت و تمرکز به کارشان ادامه دهند. استقلال تیم جوان و جویای نامی است. کادرفنی باید مراقب این بازیکنان باشد تا توانایی و کارآمدی آن ها باعث غرور نشود. من به این تیم امید دارم و معتقدم از این هم بهتر خواهد شد.

جباری در مورد خداحافظی رضاعنایتی در بازی دیروز گفت: رضا زحمات زیادی برای استقلال کشید و هواداران هم او را دوست دارند. خوشحالیم که در مقابل هواداران استقلال خداحافظی کرد. او در زمان خوبی تصمیم گرفت جایش را به جوانترها بدهد و تصمیم درستی هم گرفت. معتقدم باید حرمت پیشکسوتان حفظ شود و باشگاه در این زمینه باید همیشه پیشقدم باشد.

رئیس کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال در ادامه گفت: ما تلاش می کنیم هرهفته از چند پیشکسوت استقلال تجلیل کنیم و شما این مساله را در هفته های اخیر به خوبی دیده اید. سعیمان این است که درحد توان از قدیمی ها و بزرگترهای باشگاه در بین دونیمه مسابقات تقدیر و برنامه خوبی برای گرامیداشت آن ها اجرا شود.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص جوانان این تیم گفت: بازیکنان جوان استقلال آینده روشنی دارند اما باید توجه کنند که شرایط خوب امروز باید فردایی بهتر داشته باشد. باید تلاش کنند که شرایط خوبشان همیشه حفظ شود. خود من زمانی که بازی می‌کردم تلاش می کردم که در بازی بعدی بهتر از بازی امروز باشم. باید همه چیز از جمله  تمرین، تغذیه و استراحت را رعایت کنند تا دچار افت نشوند. این بازیکنان هم کیفیت خوبی دارند و هم با انگیزه هستند و می‌توانند سال بعد و سال‌های بعد هم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند اما باز هم تاکید می‌کنم که نباید اسیر اعتماد به نفس کاذب یا غرور شوند.

جباری در مورد آینده پیش روی تیم آبی پایتخت گفت: بازیکنان استقلال این توانایی و شایستگی را دارند که امسال سهمیه مستقیم آسیا را کسب کنند. آن ها در سال آینده بهتراز این هم می شوند اما لازمه اش این است که به آن ها توجه بیشتری بشود.

سلطان آبی‌ها در پایان گفت: جا دارد قهرمانی تیم رقیبمان را هم  تبریک بگویم. آبی عشق من است و هوزهم مانند زمانی که در زمین بودم به این تیم تعصب دارم اما پرسپولیس زحمت کشید و تلاش کرد تا به قهرمانی رسید. اول شدن این تیم را به اعضای این باشگاه تبریک می گویم. پرسپولیس هم مانند استقلال سرمایه این کشور به شمار می رود و مردم زیادی به این تیم علاقه دارند. قهرمانی این تیم باعث شادی مردم می شود و به همین خاطر باید تلاش یکساله آن ها را تحسین کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز