حمید درخشان در گفتگو با برنا:

پرسپولیسی‌ها برای قهرمانی از جان مایه گذاشتند/ شکست الهلال دور از دسترس نیست

۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۸:۳۲:۲۳
کد خبر: ۵۴۵۴۵۰
پرسپولیسی‌ها برای قهرمانی از جان مایه گذاشتند/ شکست الهلال دور از دسترس نیست
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: بازیکنان در راه رسیدن به هدفشان از جان مایه گذاشتند و برای قهرمانی جنگیدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حمید درخشان درباره قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ برتر به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس امسال برای قهرمانی در لیگ برتر تیم منسجمی داشت و از همان ابتدا فصل خود را برای قهرمانی آماده کرده بود تا ناکامی سال گذشته را مقتدرانه جبران کند که این اتفاق هم افتاد.

سرمربی پیشین پرسپولیس در ادامه اظهار داشت: مدیریت باشگاه با برنامه ای که در شروع فصل در نظر داشت جلو رفت و خوشبختانه به هدفی که پیش بینی کرده بود دست یافت. امیدوارم برنامه های باشگاه در لیگ قهرمانان آسیا نیز نتیجه بخش باشد و پرسپولیس به مرحله بعد صعود کند.

او در پاسخ به این سوال که مهمترین عامل قهرمانی پرسپولیس چه بوده است، نیز گفت: از مهم ترین عواملی که در قهرمانی پرسپولیس نقش داشت کادر فنی مجرب و مدیریت قوی بود که با دور کردن حاشیه، راه این تیم را برای رسیدن به قهرمانی را هموار کرد، هرچند در این مسیر گاهی با مشکلاتی روبه رو شدن اما همه بازیکنان در ادامه مسیر هدفشان را فراموش نکردند و برای قهرمانی از جان مایه گذاشتند و جانانه جنگیدند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره تمدید قرارداد طولانی مدت باشگاه با برانکو گفت: معتقدم این کار دستی نیست. اگر چنین تصمیمی گرفته شد احساسی بوده و معقول نیست چون کسی از آینده خبر ندارد.

وی در پایان و درباره صعود پرسپولیس از گروهش در آسیا خاطرنشان کرد: هر تیمی نقاط ضعف و قوت زیادی دارد اکنون که تیم پرسپولیس لیگ برتر را با موفقیت پشت سر گذاشت و باید خود برای بازی آسیایی در سال آینده  آماده کند. این جمله به معنای عدم صعود سرخپوشان از گروهشان نیست، پرسپولیس در بازی رفت نشان داد قدرت شکست دادن الهلال را دارد و من امیدوارم با روحیه مضاعفی که از قهرمانی در لیگ به تیم تزریق شده شاهد شکست الهلال و صعود تیم به مرحله بعدی باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز