برگزاری دومین دیدار تدارکاتی تیم والیبال زیر ۲۳ سال

۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۹:۵۳:۳۴
کد خبر: ۵۴۵۶۱۲
برگزاری دومین دیدار تدارکاتی تیم والیبال زیر ۲۳ سال
تیم والیبال زیر 23 سال مردان ایران در دومین مسابقه تدارکاتی خود در لهستان چهار ست به میدان رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 23 سال (امید) آسیا 11 تا 19 اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر اردبیل برگزار می شود.

تیم ملی زیر 23 سال مردان ایران از روز شنبه 26 فروردین ماه تمرینات و بازی های تدارکاتی خود را در اردوی برون مرزی لهستان آغاز کرده است که ملی پوشان در دومین دیدار به مصاف تیم لیگ برتری AZS در شهر « چستوهووا» لهستان رفتند.

خوان سیچلو سرمربی تیم والیبال زیر 23 سال ایران در ابتدای این مسابقه از ترکیب جواد کریمی، امین اسماعیل نژاد، سعید جواهری توانا، سلیم چپرلی، رحمان تقی زاده، سهند اله وردیان و محمد دلیری استفاده کرد و در ادامه حمید حمودی، جابر اسماعیل پور و اسماعیل مسافر را نیز به زمین فرستاد. از ابتدای ست سوم پوریا نودوزپور نیز جایگزین محمد دلیری شد.

تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران در ست های اول و دوم 25 بر 22 و 25 بر 18 مغلوب تیم میزبان شد اما در ست های سوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 20 و 25 بر 22 به پیروزی رسید.

به درخواست سرمربی تیم والیبال شهر چستوهووا ست پنجم این دیدار برگزار نشد تا تیم ملی زیر 23 سال ایران در دومین مسابقه تدارکاتی خود دو بر دو به کارش پایان دهد.

امیر مهدی نفر به عنوان سرپرست، خوان سیچلو (سرمربی)، محمدرضا تندروان، محمدرضا دامغانی، علی فتاحی، جواد مهرگان و وحید صادقی (مربیان)، سید مهدی هاشمی (مربی بدنساز)، بهزاد میرزایی (فیزیوتراب)، منوچهر جواهری (ماساژور) و علی تاج الدین (آنالیزور) به عنوان کادر فنی تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران را در این سفر همراهی می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز