امیدوارم پیشکسوتان پرسپولیس در مراسم سالگرد مهرداد حاضر شوند؛

نصرتی: در امارات می‌گفتند اولادی، علی کریمی دوم است/ هیچ قهرمانی مثل سال ۸۶ نچسبید

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۸:۱۵:۵۱
کد خبر: ۵۴۵۸۵۵
نصرتی: در امارات می‌گفتند اولادی، علی کریمی دوم است/ هیچ قهرمانی مثل سال ۸۶ نچسبید
محمد نصرتی گفت: امیدوارم پیشکسوتان باشگاه های مختلف به ویژه پرسپولیس در سالگرد مرحوم اولادی حضور پیدا کنند تا مشخص شود او برای فوتبال چقدر ارزش داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد نصرتی در گفتگو با خبرنگار برنا درباره سالگرد مرحوم مهرداد اولادی که پنجشنبه 31 فروردین بر مزار او برگزار خواهد شد، گفت: متأسفانه من خودم در همان روز بازی دارم و نمی توانم در مراسم سالگردش حضور پیدا کنم اما امیدوارم پیشکسوتان فوتبال به ویژه پیشکسوتان پرسپولیس با حضور خود در این مراسم ثابت کنند مهرداد اولادی تا چه حد برای فوتبال ایران ارزشمند بود.

نصرتی در پاسخ به سوال خبرنگار برنا مبنی بر اینکه در سال های متوالی کنار مرحوم اولادی چه خاطره ای به یاد دارید، گفت: الان خاطره خاصی در ذهنم نیست به جز آن که مهرداد واقعا بچه ساکت و محجوبی بود، او همیشه متانت خاصی داشت. خوب به یاد دارم زمانی که در امارات بازی می کرد بین بازیکنان همه می گفتند اولادی، علی کریمی دوم است. مهرداد واقعا خوب دریبل می زد و قدرت بدنی بسیار خوبی داشت و در همان دوران از بوندسلیگا و لالیگا پیشنهاد داشت. من معتقدم اگر آن زمان به اروپا می رفت همه چیز تغییر می کرد. به هر حال مهرداد اولادی به معنای واقعی کلمه در فوتبال به حقش نرسید.

وی درباره این موضوع که هنوز بر سر مزار آن مرحوم هیچ تغییری ایجاد نشده است اظهار داشت: واقعا از این موضوع غصه می خورم، به دنبال هیچ مقصری نیستم اما امیدوارم آنهایی که در این رابطه وظیفه دارند هر چه زودتر در این رابطه کاری انجام دهند. واقعا درگذشت اولادی یک شوک بود و ما باید از این پس بیشتر قدر یکدیگر را بدانیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره قهرمانی این تیم گفت: فکر می کنم ترکیبی از مدیریت خوب، کادر فنی و بازیکنان توانستند به آن چیزی که حقشان بود برسند، البته این پرسپولیس سال گذشته هم لیاقت قهرمانی داشت و من برای آنها در آسیا آرزوی موفقیت می کنم اما معتقدم هیچ قهرمانی به اندازه قهرمانی سال 86 با افشین قطبی نچسبید و مزه نداد.

وی در پایان با اشاره به وضعیت گسترش در جدول افزود: ما می توانیم در سه بازی باقیمانده به هدف باشگاه یعنی حضور در چند تیم بالای جدول دست پیدا کنیم و امیدوارم در بازی بعدی مقابل نفت تهران با استفاده از امتیاز میزبانی 3امتیاز حساس این دیدار را کسب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز