مازندران و لیگ یک در انتظار عدالت هستند

۳۵ روز تعلل کمیته انضباطی برای صدور رای یک بازی!

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۰:۰۷:۴۷
کد خبر: ۵۴۶۱۱۸
۳۵ روز تعلل کمیته انضباطی برای صدور رای یک بازی!
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از گذشت 35 روز همچنان رای بازی خونه به خونه و نساجی مازندران را صادر نکرده است!

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در آخرین روزهای سال 95، اتفاق تلخی در شهر بابل افتاد و دربی مهم استان مازندران میان تیم های خونه به خونه و نساجی مازندران به جنجال کشیده شد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم خیلی شتاب زده و تنها به فاصله چند ساعت بعد از بازی حکم به محکومیت تیم نساجی مازندران، که در این بازی مهمان بود، داد تا جنجال های این مسابقه چند برابر شود اما صدای اعتراضاتی که در پی حکم عجولانه کمیته انضباطی بلند شد، پای کمیته استیناف را به این ماجرا باز کرد تا رای اولیه کمیته انضباطی باطل شود و همگان در انتظار صدور حکم عادلانه و درست باشند.

جنجال دربی مازندران روز دوشنبه 23 اسفند اتفاق افتاد و در آن زمان هر دو تیم خونه به خونه و نساجی مازندران در کورس کسب سهمیه لیگ برتر بودند و انتظار می رفت حکم صحیح این مسابقه حداکثر تا هفته سی‌ام (16فروردین) اعلام شود اما اعلام نظر کمیته انضباطی در صدور این حکم با توجیه اینکه در حال جمع آوری مدارک و مستندات و گزارشات هستیم تا روزهای آخر فروردین ماه طول کشید و اکنون بیش از 35 روز است که این دو تیم مازنی در انتظار صدور حکم و مشخص شدن تکلیف شان هستند!

هفته سی و دوم و ماقبل پایانی لیگ آزادگان کمتر از 7روز دیگر برگزار می شود اما حکم بازی هفته بیست و هشتم هنوز صادر نشده در حالیکه کمیته انضباطی بارها، احکام خود را در مورد بازی های جنجالی و حاشیه دار در موعد مقرر صادر کرده اما مشخص نیست در مورد این بازی که اهمیت و حساسیت زیادی هم در لیگ یک و هم در شمال ایران داشت چرا اینقدر تعلل می شود؟ آیا کمیته انضباطی در خصوص صدور حکم این مسابقه تحت فشار قرار دارد که هنوز در حال جمع آوری گزارش و مستندات است؟!

شاید اگر تکلیف دو تیم قبل از هفته سی‌ام مشخص می‌شد، یکی از این دو تیم با سه امتیاز آن مسابقه در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر باقی می‌ماند اما حالا هردو تیم دیگر هیچ امیدی به صعود ندارند و این هم می‌تواند یکی از ترکش‌های بی توجهی یا تعلل کمیته انضباطی به این مسابقه باشد چراکه رای عجولانه این کمیته و همچنین ابطال حکم توسط کمیته استیناف به شدت باعث تضعیف روحیه دو تیم و از بین رفتن انگیزه های بازیکنان شان شد.

مهدی تاج به عنوان نفر اول فوتبال این کشور باید شخصا به این ماجرا ورود کند و اگر پتانسیل لازم برای صدور یک حکم عادلانه و شجاعانه  را در کمیته انضباطی نمی‌بیند، آن را به مراجع بالاتر فدراسیون و حتی وزارت ورزش و جوانان بسپارد تا حداقل پیش از پایان لیگ آزادگان، تیم ها و هواداران شان تکلیف خود را بدانند و اهالی فوتبال متخلفان این ماجرا را بشناسند.

دعواتر

13951223001686_photol

13951223001679_PhotoL

نظر شما