با رهنمودهای رییس فدراسیون وزنه برداری؛

پیشکسوتان به المپیک اعزام شدند

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۰:۲۳:۴۵
کد خبر: ۵۴۶۱۲۲
پیشکسوتان به المپیک اعزام شدند
تیم ملی وزنه برداری پیشکسوتان برای حضور در بازی های المپیک پیشکسوتان 2017 نیوزیلند، صبح امروز به اوکلند محل برگزاری این مسابقات اعزام شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کاروان تیم ملی وزنه برداری پیشکسوتان کشورمان قبل از اعزام به بازی های المپیک پیشکسوتان در نیوزیلند، دیداری را با علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری، استاد محمدذهتاب رییس شورای عالی فنی، داود باقری نایب رییس و غلامرضا سیاهپور دبیر فدراسیون داشتند. برهمین اساس رییس فدراسیون وزنه برداری آرزوی موفقیت و سربلندی برای تیم ملی وزنه برداری پیشکسوتان کشورمان داشت. در این دورهمی صمیمانه نکته های کلیدی را برای اعضای این مطرح کردند.

در ادامه؛ علیرضا شیخ الاسلامی رییس ، مسعود نوری دبیر و حمید صالحی نیا عضو کمیته پیشکسوتان از زحمات و تلاش های رییس و نایب رییس فدراسیون وزنه برداری برای اعزام تیم ملی پیشکسوتان به بازی های المپیک تشکر و قدردانی کردند.

همچنین؛ کاروان تیم ملی وزنه برداری پیشکسوتان امروز (سه شنبه 29 فروردین) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به نیوزیلند اعزام می شوند. حسین حمزه سقاء، محمد اسحاق ناروئی، احسان بیاتی، ابراهیم داوری، لهراسب بهروزی، مهدی نیک روش، اردشیر شمس و جواد سمیعی متین(ملی پوشان) به همراه علیرضا شیخ الاسلامی(رییس کمیته پیشکسوتان و مربی)، مسعود نوری( دبیر کمیته پیشکسوتان و مربی)، حمید صالحی نیا(عضو کمیته پپشکسوتان و داور) و محسن جلیلی(داور) اعضای این کاروان را تشکیل می دهند.

اردوی آماده سازی تیم ملی وزنه برداری پیشکسوتان کشورمان برای حضور در بازی های المپیک پیشکسوتان2017 نیوزیلند، با حمایت های شهردار ورزش دوست چالوس، دکتر علیرضا طاهری نسب به مدت یک هفته در سالن ورزشی شهید موسی پسندی این شهرستان برگزار شد. وی در این مدت پیگیری برپایی این اردو بود و برای روحیه بخشیدن به موسپیدهای وزنه برداری کشورمان در جلسه آخر تمرین این تیم حاضر شدند.

هیچ تیمی از ورزش و پیشکسوتان کشورمان به غیر از وزنه برداری به بازی های المپیکی در سال 2017 اعزام نخواهد شد.بازی های المپیک پیشکسوتان، طبق برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی از تاریخ؛ یکم تا 11 اردیبهشت با حضور 208 کشور در قالب 28000 شرکت کننده در اوکلند نیوزیلند برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز