رئیس کمیته آب های آرام:

همه برنامه ها با هدف بلند مدت بازی های آسیایی جاکارتا انجام می شود

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۲:۰۵:۱۳
کد خبر: ۵۴۶۲۱۲
همه برنامه ها با هدف بلند مدت بازی های آسیایی جاکارتا انجام می شود
رئیس کمیته آب های آرام در پایان اولین مرحله اردوی تیم های این کمیته برنامه های پیش روی سال 96 را تشریح کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا محمدی با اشاره به حضور 63 قایقران در اردوهای آمادگی آب های آرام گفت: در بخش های مختلف اردوها برگزار می شود البته نفراتی که پس از مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی در اردو حضور داشتند بسیار بیشتر بودند و مرحله به مرحله و پس از انجام تست های آمادگی بهترین نفرات در اردو باقی ماندند و از بین این نفرات نیز بهترین ها در مسابقات بین المللی پیش رو شرکت خواهند کرد.

وی با اعلام اینکه هدف اصلی بازی های آسیایی جاکارتا است، اظهار داشت: همه برنامه های ما بر مبنای بازیهای آسیایی چیده شده و در این مسیر نیز قصد داریم با قدرت در مسابقات پیش رو شرکت کنیم. امسال نیز هدف ما حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیاست که با توجه به میزبانی چین و شرایط مطلوب میزبانی حتما رقابت ها از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود و باید عملکرد مناسبی داشته باشیم.

محمدی با اشاره به حضور تیم های بزرگسالان در مسابقات کاپ جهانی بیان کرد: برای ارزیابی شرایط بچه ها و مقایسه عملکرد آن ها با رقبای آسیایی در کاپ 2 مجارستان و کاپ 3 صربستان شرکت خواهیم کرد. با هماهنگی که مسئولین فدراسیون انجام داده اند تیم های دختران و پسران کایاک پیش از کاپ 2 در مجارستان اردویی مشترک دارند. با توجه به اینکه مجارستان میزبان کاپ 2 و یکی از کشورهای صاحب سبک در قایقرانی است، این اردو حتما نقش موثری در حضور قایقرانان کشورمان در مسابقات امسال خواهد داشت.

وی در خصوص شرکت تیم های آبهای آرام در مسابقات قهرمانی جهان امسال تاکید کرد: تیم های جوانان، زیر 23 سال و بزرگسالان برای کسب تجربه و ارزیابی شرایط خود برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت خواهند کرد. قهرمانی جهان زیر 23 سال و جوانان نیمه اول مردادماه و مسابقات قهرمانی جهان اوایل شهریورماه برگزار می شود. البته جزئیات و ارنج شرکت کنندگان هنوز مشخص نیست و مربیان باید بهترین نفرات را برای حضور در این رقابت ها آماده و انتخاب کنند.

محمدی با اشاره به جلسات مرتب فنی و هفتگی کمیته با کمیته برنامه ریزی تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری خوبی که مربیان دارند، برنامه های بلندمدت و کوتاه مدت را تدوین می کنیم و امیدوار هستیم که با روندی که در پیش گرفته شده این تدابیر موثر واقع شود و شاهد نتایج خوبی باشیم.

وی افزود: در این جلسات مربیان نیازها و مشکلات خود را اعلام می کنند و ما نیز با پیگیری سعی می کنیم که آن ها را مرتفع کنیم.

رئیس کمیته آبهای آرام درخصوص برگزاری لیگ آبهای آرام عنوان کرد: تصمیم داریم تغییراتی در شکل برگزاری لیگ اجرا کنیم. لیگ باید در طول یک سال تمام شود ضمن اینکه این رقابت ها برای بالا رفتن کیفیت تیم های ملی انجام می شود و هر تصمیمی که گرفته شود باید به سود تیم ملی باشد.

وی ادامه داد: با این شرایط جلسه ای با حضور نمایندگان باشگاه ها خواهیم داشت تا در خصوص کیفیت برگزاری لیگ تصمیم گیری کنیم. پیشنهاد کمیته این است که 2 مرحله مسابقه سرعتی در فصل گرم و 2 مرحله مسابقه استقامتی در فصل سرد داشته باشیم تا لیگ هماهنگ با تمرینات تیم های ملی در اردوها برگزار شود.

محمدی در پایان تاکید کرد: امیدوار هستم با برنامه ریزی هایی که انجام شده و پیگیری و اجرای دقیق آن ها شاهد روزهای خوبی در رشته آبهای آرام باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز