هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال؛

آبی‌ها فاتح دربی خوزستان/ ۱۲ امتیاز به حساب برزیلی‌ها واریز شد

۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۸:۴۳:۱۸
کد خبر: ۵۴۷۳۴۵
استقلال خوزستان در دربی حساس مقابل خوزستان توانست با سه گل به برتری برسد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و از هفته بیست و هشتم امروز 8 دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد.

در حالی که 2 هفته دیگر به پایان شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باقی مانده امروز از ساعت 17:45 هشت بازی برگزار شد. حساس‌ترین بازی امروز بین دو تیم تراکتورسازی و استقلال برگزار شد که تکلیف تیم دوم جدول رده‌بندی مشخص شود. در دیگر دیدارهای امروز نیز یکسری از تیم‌ها برای ماندن در لیگ برتر تلاش کردند. بعد از سقوط ماشین‌سازی به لیگ دسته یک که به خاطر کسب نتایج ضعیف در این فصل صورت گرفت، تیم‌های صبا، سیاه‌جامگان و سایپا نیز خطر سقوط به دسته پایین‌تر را احساس می‌کنند. سایپا در شرایطی میزبان صنعت نفت بود که در جدول نیز با یک امتیاز اختلاف پشت سرهم قرار داشتند ولی با برد زردپوشان آبادان تیم فیروز کریمی خیالش از سقوط به لیگ دسته یک راحت شد و خود را از تیم‌های پایین جدول جدا کرد.

در دربی خوزستان نیز تیم استقلال خوزستان موفق شد که مقابل فولاد با 3 گل به پیروزی برسد. ساسان انصاری در این دیدار بازهم برای فولاد موفق به گلزنی شد تا با 16 گل در کنار مهدی طارمی در صدر بهترین گلزنان لیگ قرار بگیرد.

تیم‌هایی که در انتهای جدول قرار دارند همگی بازی‌های خود را مقابل حریفان واگذار کردند تا همچنان در دو هفته باقی مانده در لیگ حساسیت بین‌ تیم‌ها باقی بماند و تلاش بیشتری برای بقا در لیگ کنند.

 

نتایج به دست آمده امروز به شرح زیر است:

گسترش فولاد 0 –0 نفت تهران

ذوب‌آهن 2- 1 ماشین سازی

سایپا 0- 2صنعت نفت

فولاد 1 - 3 استقلال خوزستان

صبا 0- 1 سپاهان

سیاه‌جامگان 1- 2پیکان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز