اهل خرافات نیستم

حسینی: می توانستیم نتایج بهتری در لیگ برتر کسب کنیم

۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۹:۱۵:۰۴
کد خبر: ۵۴۷۳۵۰
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: امیدوارم بتوانیم این روند‌مان را ادامه دهیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجتبی حسینی پس از پیروزی مقابل تیم ماشین‌سازی در نشست خبری اظهار داشت خوشبختانه در یک بازی سخت سه امتیاز را گرفتیم و از این مسئله خوشحالم. تیم ما زیر تمرین و فشار زیاد است و بازهم خوشحالم و خدا را شاکرم که توانستیم یک برد خوب کسب کنیم و امیدوارم بتوانیم این روند‌مان را ادامه دهیم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن تصریح کرد: چمن زمین بلند بود و هوا هم گرم؛ تیم ما هم در فشار بازی‌ها بود اما با تمام شرایط توانستیم دو گل بزنیم و چند گل دیگر هم می‌توانستیم بزنیم.

وی درمورد کسب نتایج خوب با پیراهن‌های جدید که منجر به موفقیت این تیم شده است، عنوان کرد: خرافاتی نیستم و الان که شما گفتید من متوجه شدم؛ من هم خوشحالم که با پوشیدن این پیراهن‌ها به پیروزی رسیدیم.

حسینی درمورد رقابت با تیم سپاهان برای رتبه چهارمی هم گفت: رقابت خوبی است و می‌خواهیم در این جایگاه بمانیم؛ حق ما بیشتر از این هم بود اما امیدوارم در پایان فصل این جایگاه را کسب کنیم.  اعتقادی به اینکه بازی‌های آسان‌تری نسبت به سپاهان داریم، ندارم و معتقدم هر بازی شرایط خودش را دارد؛ شما دیدید که در مقابل تیم سقوط کرده کار دشواری داشتیم و سپاهان نیز با دشواری مقابل صبا به پیروزی رسید.

نظر شما