مهدی نوروزی در گفتکو با برنا:

طاهری به هانی گفت جام را تو به سید جلال بده/ جواب زحمات هادی را اینگونه دادند/ هانی هم مثل پدرش تودار است!

۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۱:۴۶:۴۷
کد خبر: ۵۴۷۴۴۹
طاهری به هانی گفت جام را تو به سید جلال بده/ جواب زحمات هادی را اینگونه دادند/ هانی هم مثل پدرش تودار است!
مهدی نوروزی گفت: مسئولان باشگاه پرسپولیس پدرم و هانی را به آزادی دعوت کردند و حالا نمی دانم چرا این حرف ها را می زنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی نوروزی، برادر مرحوم هادی نوروزی، در گفتگو با خبرنگار برنا درباره جشن قهرمانی پرسپولیس و عدم حضور هانی نوروزی در این جشن گفت: سه روز پیش از بازی پدیده، آقای علیپور از باشگاه پرسپولیس با پدرم تماس گرفت و از او و هانی رسما خواست برای دیدار پرسپولیس به تهران بیایند، حتی روز بازی این آقا ما را به هتل محل اقامت پرسپولیس برد که آقای طاهری هم آنجا حضور داشت، همه بازیکنان برخورد گرمی داشتند و با هانی سلام و احوال پرسی گرمی کردند و آقای طاهری به هانی گفت: هانی! جام را که گرفتی آن را به سیدجلال بده تا او کاپ را بالا ببرد، تا اینجا همه چیز هماهنگ شده بود و مشکلی هم نبود.

او در ادامه اظهار داشت: بازی شروع شد و ما در بخش CIP ورزشگاه حضور داشتیم تا اینکه بازی تمام شد و ما برای هماهنگی سراغ آقای علیپور را گرفتیم، به ما گفتند او رفته نماز بخواند و ما همچنان منتظر بودیم تا اینکه بازیکنان برای گرفتن مدال یکی یکی وارد زمین چمن می شدند، متاسفانه فهمیدم کسی سراغ هانی نمی آید او را بغل کردم و با زحمت و هل دادن و اینکه به تک تک مسئولان انتظامی توضیح می دادم این پسر هادی نوروزی است پله ها را تا پائین آمدم اما برای ورود به زمین چند نفر جلوی ما را گرفتند و گفتند در خصوص حضور هانی نوروزی هماهنگی نشده و اجازه حضور در زمین را ندارید، خدا می داند این بچه چقدر اذیت شد، پدرم داشت سکته می کرد و بعد از اهدای جام داخل زمین رفت تا بگوید چرا این کار را با این بچه کردید؟!

مهدی نوروزی افزود: بر عکس آنچه که می گویند پدرم بچه را بیرون از ورزشگاه نبرد و ما وقتی دیدیم همه چیز تمام شده، من خودم با هانی از ورزشگاه بیرون رفتم، صحبت های آقای طاهری را خواندم و فقط می خواهم بگویم چرا دروغ می گوئید؟ تا کی دروغ می گوئید و توپ را به زمین این و آن می اندازید؟

وی ادامه داد: حرف من این است که می گوییم شما که اینگونه برنامه ریزی کرده بودید، چرا با ما بازی کردید؟ هادی برای این تیم کم زحمت نکشیده بود، جواب زحمت و محبت او را این گونه به پدر و پسرش می دهید؟

برادر مرحوم نوروزی در باره وضعیت فعلی هانی نیز عنوان کرد: او کمی بهتر است اما مانند پدرش آدم تو داری است و همه چیز را درونش می ریزد و من واقعا از دل او خبر ندارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز