ترویج رفتارهای غیرقانونی توسط رسانه ملی!

افتخاری به نام ورزشکار به کام مقاصد سیاسی خبرگزاری وابسته به صدا وسیما

۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۱۲:۳۷
کد خبر: ۵۴۷۹۵۰
افتخاری به نام ورزشکار به کام مقاصد سیاسی خبرگزاری وابسته به صدا وسیما
خبرگزاری وابسته به صدا وسیما در مطلبی که نه پایه و اساس ورزشی داشت و نه مبنای قانونی با دستاویز قرار دادن افتخار آفرینی یک جوان ورزشکار تلاش کرد به هر شکل ممکن وزارت ورزش و جوانان و دولت را تخریب کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، خبرگزاری وابسته به صدا وسیما در مطلبی که نه پایه و اساس ورزشی داشت و نه مبنای قانونی با دستاویز قرار دادن افتخار آفرینی یک جوان ورزشکار تلاش کرد به هر شکل ممکن وزارت ورزش و جوانان و دولت را تخریب کند.

این خبرگزاری در مطلبی مدعی شد وزارت ورزش و جوانان به افتخاری که سید رضا کیخا، ژیمناست کار تیم ملی ایران در رقابت های جهانی باکو به دست آورده بی اعتنا بوده و در حالیکه به نظر می رسید از حرکت قابل تقدیر کیخا در تقدیم مدالش به وزیر ورزش و جوانان عصبانی است، این اقدام را به بهانه حمایت از کیخا مورد انتقاد قرار داد.

این ادعاها در حالی صورت می گیرد که فدراسیون ژیمناستیک تا به امروز حمایت کاملی از کیخا به عمل آورده و همچنان هم موظف است به حمایت های خود ادامه دهد، همچنین با توجه به اینکه کیخا در بحث حرکت های هنری موفق شده قانونی به نام خود ثبت کند و در آئین نامه تجلیل از قهرمانان این موضوع پیش بینی نشده به همین دلیل معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با ارسال نامه ای درخواست افزودن این نوع افتخارآفرینی ها در آئین نامه شده و طبعا تا روال قانونی پیش نیاید وزارت ورزش و جوانان استناد قانونی برای پرداخت پاداش ندارد.

احتمالا منظور خبرگزاری وابسته به صدا و سیما این بوده که مثلا وزیر ورزش و جوانان در ازای تقدیم مدال به کیخا یک کارت هدیه به او تقدیم می کرده یا مثلا سه میلیون پاداش می داده! اگر چنین باشد باید به حال خبرگزاری وابسته به صدا و سیما تاسف خورد که شان یک ورزشکار را تا این حد پایین می آورد! اگر هم منظورش پرداخت پاداش به شیوه قهرمانان المپیکی و جهانی است که باز هم به حال این خبرگزاری باید تاسف خورد که در پوشش صدا و سیما تلاش می کند اقدامات غیرقانونی را ترویج کند و ورزش را به دورانی بازگرداند که بی حساب و کتاب و از منابع غیرقانونی پول و سکه به برخی ورزشکاران پرداخت می کرد.

به نظر می رسد در آستانه انتخابات ریاست جمهوری این خبرگزاری که در ماه های اخیر تلاش کرده به هر شکل ممکن دولت را تخریب و تخطئه کند، قصد دارد اینبار با دستاویز قرار دادن افتخارآفرینی یک ورزشکار با اخلاق و مودب، به مقاصد سیاسی خود برسد و اجازه ندهد بخش ورزشی آن از گروه های دیگر در تخریب دولت عقب بماند!

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز