تورنمنت تکواندو آزاد قزاقستان؛

معرفی رقبای نمایندگان کشورمان در روز دوم

۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۷:۳۵:۱۰
کد خبر: ۵۴۸۱۲۲
معرفی رقبای نمایندگان کشورمان در روز دوم
دومین روز از تورنمنت آزاد قزاقستان فردا (یکشنبه) برگزار می‌شود که مهدی یوسفی، آریان محمدی، سیدحسین احسانی و محمد صفایی به عنوان نمایندگان ایران به مصاف رقیبانشان می‌روند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تورنمنت آزاد قزاقستان با حضور 472 تکواندوکار در دو رده‌سنی نوجوانان و بزرگسالان و در دو گروه آقایان و بانوان از صبح امروز (شنبه) در مجموعه ورزشی "آتی‌راو" قزاقستان در حال برگزاری است و به مدت سه روز ادامه دارد که در این رویداد از کشورمان تنها در گروه مردان نماینده حضور دارد.

فردا (یکشنبه) و در روز دوم این رقابت‌ها، مهدی یوسفی تکواندوکار وزن 63- کیلوگرم کشورمان در اولین گام باید «سرگی کارگاپولو» هوگوپوش روس را از پیش رو بردارد و در صورت پیروزی به مصاف برنده دو دیدار نمایندگان قزاقستان می‌رود. آریان محمدی دیگر تکواندوکار کشورمان در این وزن ابتدا می‌بایست با «آست عبدراخیموف» از قرقیزستان مبارزه کند و پس از آن «الماس موکامانوف» از قزاقستان را شکست دهد.

در وزن 68- کیلوگرم نیز، محمد صفایی در نخستین مبارزه خود باید «سوناتالو خرسندزودا» تاجیکستانی را از میدان رقابت‌ها خارج نماید و در صورت پیروزی «تموجین پوروجاو» از مغلوستان را شکست دهد. سیدحسین احسانی نیز ابتدا با قرعه استراحت رو به رو است و پس از آن رو در روی برنده دو دیدار قزاقستان و ازبکستان قرار می‌گیرد.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی، علی محمد بسحاق و مهدی احمدی به عنوان مربی می‌باشد.

گفتنی است، تورنمت آزاد قزاقستان (G1) است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز