مسابقات قهرمانی وزنه برداری بزرگسالان آسیا- ترکمنستان؛

براری و موسوی شانس نخست طلایی شدن کاروان ایران در عشق آباد

۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۷:۵۹:۳۰
کد خبر: ۵۴۸۱۲۳
محمد رضا براری و سید ایوب موسوی در بین نفرات اعزامی به مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا، شانس بهتری برای کسب مدال طلا دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در حالی مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا ازفردا( 3 اردیبهشت) در عشق آباد ترکمنستان آغاز می شود که لیست نهایی وزنه برداران حاضر در این دوره از رقابت ها از سوی مسئولان اجرایی اعلام شد.

گفتنی است؛ در بین 8 وزنه بردار کشورمان در این دوره از مسابقات محمد رضا براری در دسته 105 کیلوگرم با رکورد ورودی 395 کیلوگرم در صدر این وزن قرار دارد. در دسته 94 کیلوگرم نیز سید ایوب موسوی با رکورد ورودی 370 کیلوگرم به همراه حریف ازبکستانی خود در صدر جای گرفته است. 

رکورد ورودی در لیست نهایی ملی پوشان کشورمان به همراه جدول زمانبندی مسابقات به شرح زیر است:

گروه(A)دسته 77 کیلوگرم:

"جابر بهروزی" با رکورد ورودی 300 کیلوگرم در رتبه نهم قرار گرفته است. "رجبآی رجبوف" از ترکمنستان و "چنگ فی یوان" از چین با رکورد ورودی 340 کیلوگرم در جایگاه نخست دسته 77 کیلوگرم هستند.

زمان مسابقه: چهارشنبه(6 اردیبهشت)، ساعت20 به وقت عشق آباد(19:30 بعداز ظهر) به وقت تهران

* لازم به توضیح است ؛جابر بهروزی  ملی پوش 77 کیلویی کشورمان قبل از اعزام شرایط رکوردی مناسبی داشت، اما به دلیل گرفتگی عضله کمرش و آسیب دیدگی که برای وی دراین ناحیه رخ داد، کادرفنی رکوردهای ورودی این وزنه بردار را در نخستین حرکات یکضرب و دوضربش  متعادل با وضعیت حال حاضر او انتخاب کردند تا بهروزی در جدول گروه(A) مسابقات جایگاه خود ر ا تثبیت نماید.

گروه(A)دسته 85 کیلوگرم:

"صالح چراغی" و "مرتضی بیگلری" با رکورد ورودی 350 کیلوگرم در جایگاه های دوم و سوم قرار دارند و "یونگ چائو" از چین با رکورد ورودی 355 کیلوگرم در صدر این وزن جای گرفته است.

زمان مسابقه:پنجشنبه (7 اردیبهشت)، ساعت20 به وقت عشق آباد(19:30 بعداز ظهر) به وقت تهران

گروه(A)دسته 94 کیلوگرم:

"سید ایوب موسوی" و "فرخ بیک سوبیروف" از ازبکستان هر دو با رکورد ورودی 370 کیلوگرم در صدر این دسته قرار دارند و "ژانگ" از چین با 360 کیلوگرم در رتبه سوم است.

زمان مسابقه: جمعه(8 اردیبهشت)، ساعت20 به وقت عشق آباد(19:30 بعداز ظهر) به وقت تهران

گروه(A)دسته 105 کیلوگرم:

"محمدرضا براری" با رکورد ورودی 395کیلوگرم در جایگاه نخست است و "علی هاشمی" دیگر ملی کشورمان در وزن 105 کیلوگرم با رکورد ورودی 360 کیلوگرم در رتبه هفتم جای دارد. "سئو" از کره جنوبی با رکورد ورودی 375 کیلوگرم دوم است و "موچیدا" از ژاپن و "ایوان افرئموف" از ازبکستان در رده ها بعدی قرار دارند.

زمان مسابقه: شنبه(9 اردیبهشت)، ساعت11:30 صبح به وقت عشق آباد(11صبح) به وقت تهران

گروه(A)دسته 105+ کیلوگرم:

در این وزن "چن" از تایپه با رکورد ورودی 430 کیلوگرم در صدر ایستاده و "رستم دوجانگابائف" از ازبکستان با 420 کیلوگرم در جایگاه دوم است. رامین ربیعی وهمایون تیموری دو ملی پوش سنگین وزن کشورمان با رکورد ورودی 400 کیلوگرم به همراه توچیف از ترکمنستان پس از در رده های بعدی قرار گرفته اند.

زمان مسابقه: شنبه(9 اردیبهشت)، ساعت17:15 به وقت عشق آباد(16:45 بعداز ظهر) به وقت تهران

نظر شما