برنامه های موفقیت آمیز والیبال مردان را برای بانوان نیز اجرا خواهیم کرد

داورزنی: باید خون جدیدی به والیبال تزریق شود

۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۸:۵۷:۱۲
کد خبر: ۵۴۸۲۳۷
داورزنی: باید خون جدیدی به والیبال تزریق شود
سرپرست فدراسیون والیبال با اشاره به نگرانی ها مبنی بر اینکه شاید نسل خوب والیبال ایران تمام شده باشد، گفت: باید همه با هم کمک کنیم که خون جدیدی در این رشته ورزشی تزریق شود و با اقتدار کار خود را پیش ببریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا داورزنی شنبه شب در مراسم جشن قهرمانی لیگ های والیبال سال 95 ایران و رونمایی از پیراهن تیم ملی والیبال در هتل المپیک تهران گفت: افتخارات والیبال ایران سبب شده که هموطنان چه آنان که در داخل کشور هستند و آنانی که در خارج از ایران زندگی می کنند، به ایرانی بودن خود ببالند و این خیلی ارزش دارد.

وی با ابراز امیدواری برای تلاش بیشتر و موفقیت تیم های رده سنی و امید والیبال، گفت: آنان نیز باید خودشان را برای آینده بهتر آماده کنند. بنابر این به همه خسته نباشید می گویم به تمامی افرادی که برای والیبال ایران زحمت کشیدند.

سرپرست فدراسیون والیبال با بیان اینکه طبیعی است که انتظار مردم از والیبال کشور کسب موفقیت های بیشتر است، گفت: تلاش فدراسیون به گونه ای است که موفقیت والیبال در عرصه جهانی و آسیایی ماندگار شود. برای 2020 در نظر داریم جزو چهار تیم برتر دنیا باشیم. کار سختی است و نیاز به همیت و تلاش بیشتر دارد تا بتوانیم در المپیک 2020 موفق تر از ریو عمل کنیم.

داورزنی ادامه داد: پشتوانه سازی در تیم های پایه یکی از کارهایی است که برای رسیدن به این هدف انجام می دهیم. راه سختی در پیش است و نیاز به مساعدت و هم فکری دارد. چه افرادی که منتقد هستند و در کل افرادی که به هرترتیبی به والیبال کمک می کنند تا زنجیره والیبال را در تمام روستاها و شهرها استمرار ببخشیم.

وی با اشاره به نگرانی برخی مردم مبنی بر اینکه شاید نسل خوب والیبال تمام شده و جایگزین برای آنان نداریم، گفت: باید کمک کنیم که خون جدیدی تزریق شود تا با اقتدار کار خود را پیش ببریم.

معاون وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: وزارت ورزش هم در این مسیر همراه والیبال است همانگونه که برای همه رشته ها کمک می کند. والیبال برای ماندن در المپیک مسیر دشواری پیش رو دارد و به کمک تمامی اعضای خانواده خود نیاز دارد.

وی افزود: برنامه های موفقی که برای والیبال مردان داشته ایم، برای بانوان نیز انجام خواهیم داد تا شرایط آنان نیز نسبت به گذشته در آسیا بهتر شود. باید نواقص را با کمک هم برطرف کنیم و امیدوارم شرایط اقتصادی به گونه ای شود که هم در مردان و هم در بخش زنان باشگاه ها به تعهدات خود عمل کنند تا نوسانات را از بین ببریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز