امید روانخواه در گفتگو با برنا:

فصل بعد، فصل استقلال است/ قهرمانی پرسپولیس از فصل قبل شروع شد

۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۰۵:۴۹
کد خبر: ۵۴۸۳۵۷
فصل بعد، فصل استقلال است/ قهرمانی پرسپولیس از فصل قبل شروع شد
بازیکن اسبق استقلال گفت: سهمیه را برای استقلال از دست رفته نمی بینم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هافبک خوش اخلاق و خوش تکنیک فوتبال کشورمان که خیلی زود پیشکسوت شد در گفتگو با خبرنگار برنا، به بیان دیدگاهش در مورد وضعیت حال حاضر استقلال و آینده این تیم در فصل بعد پرداخت.

امید روانخواه درخصوص باخت آبی ها درشهر تبریز گفت: این بازی به خاطر دریافت سهمیه یکی از حساسترین بازی های چندهفته اخیر لیگ برتر بود. دوست داشتم در این مسابقه استقلال برنده باشد. موقعیت های خوبی هم نصیب این تیم شد اما به خوبی استفاده نشد. به نظرم تراکتورسازی از میزبانی استفاده کرد و توانست برنده بازی شود.

روانخواه در ادامه گفت: با توجه به شرایطی که استقلال داشت و پشت سرگذاشت می توان به خاطر نتایج خوبی که مخصوصا از ابتدای نیم فصل دوم گرفت، نمره قبولی را به این تیم و کادرفنی آن داد اما در مورد سبک بازی مهتقدم این تیم هنوز جا دارد و باید پیشرفت کند. بازیکنان تیم جوان و مستعد هستند و باید برنامه های خاصی برای آن ها در نظر گرفته شود تا ان شاالله فصل بعد ثبات بیشتری در نتیجه گیری و کیفیت بازی داشته باشند. با پتانسیلی که تیم دارد، این مساله دور از دسترس نیست.

هافبک اسبق استقلال درخصوص اینکه چرا استقلال نیم فصل دوم را خوب شروع کرد و در بازی‌های آسیایی هم عملکرد خوبی داشت اما در هفته های اخیر نتوانسته نتایج خوبی بگیرد، گفت: این به خاطر فشردگی مسابقات است و اگر در استقلال بیشتر دیده می شود به خاطر نوع و سبک بازی این تیم است.

روانخواه در ادامه گفت: بازیکنان در مسابقات دائما در حال رفت و برگشت هستند و این نوع بازی توان و انرژی زیادی از آن ها می‌گیرد و به نظرم باعث می‌شود آن ها از نظر ذهنی و جسمی تحلیل بروند. تنها ایراد استقلال همین است که برای فصل بعد با جذب چند بازیکن رفع خواهد شد.

بازیکن اسبق و محبوب آبی ها در پاسخ به این سوال که آیا سهمیه آسیایی را برای استقلال از دست رفته می‌بیند، گفت: خیر. من این اعتقاد را ندارم. هنوز دو هفته باقی مانده و استقلال هنوزم فرصت خوبی برای پس گرفتن رتبه دوم دارد.

روانخواه درمورد استقلال در فصل آینده گفت: اکنون بازیکنان خوبی در تیم هستند و کادر فنی خوبی هم هدایت تیم را بر عهده دارد اما هرتیمی در هرسال، برای اینکه شرایط بهتری داشته باشد باید نفرات بهتری را جذب کند. مخصوصا تیمی مانند استقلال. به نظرم استقلال باید حداقل یکی دومهره از بازیکنان مستعد لیگ برتری را به خدمت بگیرد تا تقویت شود.

وی اضافه کرد: در این راه هواداران باید صبور باشند و به حمایتشان از تیم ادامه دهند. درست است که یک باخت خیلی ناراحت کننده است و یک برد خیلی خوشحال کننده اما این برد و باخت ها همیشه هستند. چیزی که باقی می‌ماند و همیشه هست استقلال است  و مطمئنا فصل آینده، فصل استقلال است.

پیشکسوت آبی‌ها درخصوص قهرمانی پرسپولیس در لیگ شانزدهم گفت: قهرمانی این تیم از فصل پیش شروع شد. کار برانکو و تاثیر او در پرسپولیس خیلی خوب بود. پرسپولیس فصل قبل را خیلی خوب به اتمام رساند. معتقدم وقتی شما یک فصل را خوب تمام می‌کنید، برای قهرمانی در فصل آینده شانس بیشتری نسبت به سایرین دارید. از ابتدای این فصل مشخص بود که پرسپولیس شانس اول قهرمانی است و اکثر کارشناسان هم به این مساله اشاره کردند. اتفاق خوبی بود که برای پرسپولیس افتاد و امیدوارم این اتفاق برای استقلال هم در فصل آینده بیفتد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز