بازدید سلطانی فر از دهکده طبیعت بوستان ملی باراجین استان قزوین

۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۰:۴۱
کد خبر: ۵۴۸۵۳۹
بازدید سلطانی فر از دهکده طبیعت بوستان ملی باراجین استان قزوین
وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از دهکده طبیعت بوستان ملی باراجین استان قزوین این مکان را بسیار ارزشمند برای توسعه گردشگری دانست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر مسعود سلطانی فر که صبح امروز به همراه هیات دولت به استان قزوین سفر کرده است در بازدید از دهکده طبیعت بوستان ملی باراجین اظهار داشت: آن چیزی که تاکنون در خصوص این مکان شنیده بودیم با چیزی که امروز مشاهده کردیم فاصله بسیار زیادی دارد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: با احداث این مکان و نگهداری از حیوانات کار ارزشمندی صورت گرفته که بی تردید توسعه آن می تواند این دهکده را به یکی از پر جاذبه ترین مناطق گردشگری استان قزوین تبدیل کند.

دکتر سلطانی فر با تاکید بر این موضوع که باید چنین فضاهایی معرفی شوند تا مردم بتوانند از این مکان ها بازدید کنند، اظهار داشت: استان قزوین خوشبختانه بناهای دیدنی و تاریخی بسیار خوبی دارد ضمن اینکه در سال های اخیر به لحاظ صنعتی به رشد خوبی رسیده و در حوزه گردشگردی نیز می توان شرایط مناسبی را در این استان ایجاد کرد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه سخنانش با اشاره به زیبایی ها و جذابیت های دهکده طبیعت باراجین توضیح داد: انسان وقتی با چنین فضایی مواجه می شود به این فکر می کند که می تواند با طبیعت ارتباط بیشتری داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز