ویزای مولتی شینگن برای تیم ملی والیبال صادر شد؛

خوش خبر: ۳۸ روز قبل از لیگ جهانی آماده سفر شدیم

۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۰:۳۵:۲۹
کد خبر: ۵۴۸۸۱۵
خوش خبر: ۳۸ روز قبل از لیگ جهانی آماده سفر شدیم
سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: ویزای بازیکنان و کادر فنی تیم ملی والیبال از نوع مولتی شینگن صادر شد و در تلاشیم همه چیز را با برنامه ریزی درست، پیش بینی کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دور مقدماتی سطح یک لیگ جهانی سال 2017 از 12 تا 28 خردادماه با حضور 12 تیم صربستان، برزیل، فرنسه، ایتالیا، لهستان، امریکا، روسیه، ایران، بلژیک، آرژانتین، بلغارستان و کانادا در گروه های متفاوت و در سه هفته برگزار می شود.

تیم ملی والیبال ایران تمرینات آماده سازی خود را از 19 فروردین ماه در تهران آغاز کرده است که این تمرینات از 17 اردیبهشت ماه به شکل اردوی برون مرزی در سه کشور مونته نگرو، اسلوونی و لهستان پیگیری خواهد شد.

سرپرست تیم ملی والیبال با بیان اینکه ویزای کلیه بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی به صورت شش ماهه و مولتی شینگن صادر شده است، گفت: با پیگیری کمیته تشریفات و روابط بین الملل فدراسیون ویزای تیم ملی والیبال ایران به گونه ای صادر شده است که تمامی برنامه های تیم از جمله اردوهای برون مرزی، بازی های دوستانه و مسابقات لیگ جهانی را پوشش می دهد.

امیر خوش خبر تصریح کرد: بازیکنان و کادر فنی تیم ملی والیبال در گروه های هشت نفره به سفارت لهستان در تهران مراجعه و امور ویزایی خود را بدون نوبت و در شان تیم ملی انجام دادند و امروز دوشنبه نیز مراحل اداری دریافت ویزا به پایان رسید که جا دارد از همکاری خوب سفارت لهستان در تهران تشکر و قدردانی کنم.

وی به تلاش های کمیته تشریفات فدراسیون والیبال در این زمینه اشاره کرد و گفت: جا دارد از زحمات میثم جعفری مدیر کمیته تشریفات برای اخذ گذرنامه و ویزا تشکر کنم، تلاش های وی موجب شد 38 روز قبل از لیگ جهانی تمامی افراد کاروان تیم ملی ایران ویزای خود را دریافت کنند و بتوانیم طبق برنامه تدوین شده حرکت کنیم و با وجود تعدد سفرهای تیم ملی، دغدغه از لحاظ خروجی و ویزا نداشته باشیم.

سرپرست تیم ملی والیبال درباره زمان اعزام تیم ملی به اردوی برون مرزی گفت: تیم ملی والیبال ایران اردوی نخست خود را از 17 تا 22 اردیبهشت ماه در شهر «پودگوریتسا» پایتخت مونته نگرو برگزار خواهد کرد که در این مدت علاوه بر پیگیری تمرینات بدنسازی و توپی دو مسابقه دوستانه با تیم ملی والیبال مونته نگرو برگزار می کند.

وی ادامه داد: همچنین ملی پوشان ایران از 22 تا 28 اردیبهشت ماه در شهر «لیوبلیانا» مرکز کشور اسلوونی اردو می زنند و در این مدت نیز دو مسابقه تدارکاتی و دوستانه با تیم ملی مردان اسلوونی برگزار خواهند کرد.

خوش خبر با بیان اینکه پنجمین و آخرین دیدار تدارکاتی و دوستانه تیم ملی والیبال ایران قبل از شروع لیگ جهانی در کشور لهستان برگزار می شود، گفت: این مسابقه در شهر «کاتوویچ» لهستان برگزار می شود و به همین دلیل تیم ملی والیبال ایران از 28 اردیبهشت ماه تا یکم خردادماه در اردوی برون مرزی لهستان خواهد بود.

 

نظر شما