سرمربی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین اعلام کرد؛

ارزیابی رکورد مدعوین به اردوی انتخابی در شرایط مختلف

۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۸:۵۴:۱۴
کد خبر: ۵۴۹۴۳۰
سرمربی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین گفت: در اردوی پیش رو کار مربیگری و آموزشی انجام نمی‌شود و تیراندازان آنچه که هستند را به معرض نمایش می‌گذارند و بر اساس همان هم ارزیابی می‌شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسین امیری، سرمربی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین در حاشیه برگزاری اولین مرحله از اردوی انتخابی تیم ملی گفت:‌ در اولین مرحله از تیراندازان رشته تپانچه بادی دعوت کردیم که تمام آنها از بهترین‌های مسابقات آزاد و قهرمانی کشور بودند.

وی افزود: رکوردگیری از 3 تا 6 اردیبهشت در جریان بود و آنچه برای ما در نهایت مورد نظر است، مجموع عملکرد مدعوین به این اردو در روزها و شرایط مختلف است و این طور نیست که تنها در یک روز و یا یک مرحله مورد ارزیابی قرار بگیرند.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: در این اردوها به هیچ عنوان کار مربیگری انجام نمی‌شود و حالت آموزشی ندارد و تیراندازان صرفا آنچه که هستند را به معرض نمایش می‌گذارند و بر اساس همان هم ارزیابی می‌شوند. خوشبختانه تاثیر اردوهای آموزشی که پیش از سال جدید برگزار شد، به وضوح در عملکرد تعداد زیادی از ورزشکاران مشاهده می‌شود و درصد زیادی از مشکلاتی که از نظر تکنیکی وجود داشت برطرف شده است.

امیری گفت: نکته مهمی که پس از این ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی باید به آن توجه داشته باشند، ایمان داشتن به اهمیت تکنیک‌های ذهنی و تمریناتی است که در این خصوص ارائه می‌شود. چرا که یک بخش از کار مباحث فیزیکی، تکنیک‌ها و تاکتیک‌ها و فشارهای جسمی است، اما بُعد دیگر کار روانی است و اگر ورزشکاری به این بحث اعتقاد نداشته باشد جایی در تیم ملی نخواهد داشت.

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: با پایان یافتن اولین مرحله از تمرینات تیم ملی در تپانچه بادی بانوان و آقایان، دو مرحله دیگر اردو در پیش داریم که از 6 تا 10 اردیبهشت ماه در مواد R1,R2,R3 کلاس Sh1 (تفنگ بادی آقایان و بانوان) و از دهم تا پانزدهم اردیبهشت ماه در مواد R5 و R4 کلاس Sh2 (تفنگ بادی آقایان و بانوان) برگزار خواهد شد و در پایان این سه مرحله، با ارزیابی رکوردهای بدست آمده در نهایت دعوت شدگان به تیم ملی معرفی خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز