از سوی داورزنی؛

دستورالعمل اجرایی بازرسان فدراسیون های ورزش آماتوری ابلاغ شد

۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۳:۳۴:۰۰
کد خبر: ۵۴۹۷۵۰
دستورالعمل اجرایی بازرسان فدراسیون های ورزش آماتوری ابلاغ شد
دستورالعمل اجرایی بازرسان قانونی فدراسیون های ورزش آماتوری جمهوری اسلامی ایران از سوی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون ها ابلاغ شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، اولین نشست بازرسان فدراسیون های ورزشی در سال 96 با حضور محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای در وزارت ورزش و جوانان برگزار و طی آن دستورالعمل اجرایی بازرسان قانونی فدراسیون های ورزش آماتوری جمهوری اسلامی ایران به آن ها ابلاغ شد.

داورزنی در این نشست ضمن تاکید بر نکات کلیدی و مهم وظایف بازرسان در چهارچوب اساسنامه فدراسیون ها و دستورالعمل تدوین شده، رعایت اصل احترام متقابل و تعامل سازنده با رئیس و دست اندرکاران فدراسیون ها در کنار سایر وظایف را به عنوان مهمترین و بارزترین مشخصه در امر بازرسی عنوان کرد و افزود: امانت داری و ایفای نقش سازنده و موثر به عنوان بازرس منتخب مجمع، از نکات مهم و قابل تکیه است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: شناسایی نقاط ضعف و همراهی و مساعدت در بهبود عملکرد، کنترل برنامه های عملیاتی و کوتاه مدت و همچنین تطبیق برنامه ها با اهداف و وظایف فدراسیون از جمله نکات مهم در امر بازرسی است. در ادامه این نشست بازرسین به ارائه دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز