نخستین بار به مسابقات بین المللی اعزام شدم

بهروزی: شرایطم برای رقابت در ترکمنستان بد نیست

۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۴:۵۰:۵۵
کد خبر: ۵۴۹۸۳۵
بهروزی: شرایطم برای رقابت در ترکمنستان بد نیست
وزنه بردار دسته 77 کیلوگرم قبل از به روی تخته رفتن در رقابت های وزنه براری قهرمانی آسیا شرایطش را ایده ال توصیف کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جابر بهروزی وزنه بردار دسته 77 کیلوگرم کشورمان قبل از مسابقه خود در رقابت های قهرمانی بزرگسالان آسیا در خصوص شرایط آمادگیش گفت: حدود یک هفته قبل به همراه سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه برداری در عشق آباد محل برگزاری رقابت ها حضور پیدا کرده ایم.10 روز پیش هم با یک آسیب دیدگی جزیی از ناحیه کمر مواجه شدم که با فیزیوتراپی به آمادگی نسبی برای مسابقه آماده شدم.

وی درخصوص سطح مسابقات نیز خاطرنشان کرد: این دوره مسابقات تا امروز از نظر برگزاری خیلی خوب بوده و سطح مسابقه در روزهای گذشته بالاتر از سطح قاره آسیا برگزار شده است.حریفان خیلی خوبی از چین، قزاقستان و ترکمنستان را پیش رو دارم که تلاش می کنم تا از این مسابقه با سربلندی بیرون بیایم.

بهروزی درخصوص ترکیب جوان تیم ملی وزنه برداری در مسابقات ترکمنستان، گفت: زمانی که من هم برای نخستین بار به مسابقات بین المللی اعزام شدم، تجربیات خیلی زیادی از آن رقابت آموختم. امیدوارم نفرات ملی پوشی که برای اولین بار در مسابقات بزرگسالان آسیا حاضر شده اند از این فرصت برای پیشرفت در ورزش خود استفاده کنند و در مسابقات بین المللی و المپیک آتی خوش بدرخشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز