مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا؛

بیگلری: امیدوارم پاسخ اعتماد مربیان را بدهیم

۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۱:۰۹:۲۴
کد خبر: ۵۵۰۰۴۹
بیگلری: امیدوارم پاسخ اعتماد مربیان را بدهیم
ملی پوش وزنه برداری دسته 85 کیلوگرم گفت: برای ما کسب مدال بسیار مهم است تا بتوانیم پاسخ اعتماد کادرفنی را بدهیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مرتضی بیگلری ملی‌پوش دسته 85 کیلوگرم ایران درخصوص مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: پس از گذشت 4 روز از رقابت های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا و تا پیکارهای دسته 77 کیلوگرم، مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و رقابت وزنه برداران بسیار نزدیک بود. جابر بهروزی نیز در این دسته77 کیلوگرم، وزنه‌های بسیار خوبی را ثبت کرد و عملکرد قابل قبولی داشت. در دسته 85 کیلوگرم نیز وزنه‌بردارانی از کشورهای چین،‌ قزاقستان و قطر مدعی هستند و همه با قدرت آمده اند.

وی ادامه داد: تمرینات خوبی را زیر نظر سجاد انوشیروانی و کادرفنی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان داشتیم. با آمادگی کامل در این رقابت ها شرکت کرده ایم تا در رقابت های قهرمانی آسیا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وزنه‌بردار دسته 85 کیلوگرم با اشاره به فشار رقابت ها گفت: مسابقات همیشه فشار و استرس دارد اما امیدواریم ما هم بتوانیم مثل همه وزنه بردارن دسته 85 کیلوگرم موفق باشیم و مثل بزرگانی چون کیانوش رستمی پرچم ایران اسلامی را به اهتزاز در بیاوریم.

بیگلری تاکید کرد: من و صالح چراغی کاملا آماده هستیم تا با تمام توان برای کسب مدال خوشرنگ رقابت کنیم. برای ما کسب مدال بسیار مهم است تا بتوانیم پاسخ اعتماد کادرفنی را بدهیم. امیدواریم با یک مدال خوب دل مردم ایران را شاد کنیم و از هموطنان می خواهم برای سربلندی ما را دعا کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز