از عملکرد بهروزی راضی هستیم

نصیرشلال: امروز در ۸۵ کیلو مدال می‌گیریم

۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۴:۲۷:۵۵
کد خبر: ۵۵۰۱۵۳
نصیرشلال: امروز در ۸۵ کیلو مدال می‌گیریم
مشاور سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری کشور گفت: مدال‌آوری ایران در قهرمانی آسیا از دسته 85 کیلوگرم آغاز می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نواب نصیرشلال مربی تیم ملی درخصوص عملکرد جابر بهروزی در دسته 77 کیلوگرم مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: در دسته 77 کیلوگرم جابر بهروزی 5 حرکت خیلی خوب داشت و 3 چراغ سفید گرفت. عملکرد جابر با توجه به شرایطی که پشت سر گذاشته بود خیلی خوب بود. رکوردهای شخصی‌اش را افزایش داد. در اولین تجربه‌ای که در این دسته داشت و با توجه به نزدیکی جدول و رقابت وزنه برداران حاضر در دسته 77 کیلوگرم، خوب کار کرد. ما شرایط رسیدن به مدال در این دسته را نداشتیم اما مطمئن باشید جابر بهروزی در رقابت‌های بعدی خیلی بهتر از این هم خواهد بود.

مشاور سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان ادامه داد: از شروع کار جابر در این وزن رضایت کامل داریم، وی وزنه‌هایی که تا امروز ثبت نکرده بود را ثبت کرد. حرکت بسیار خوبی داشت و مسابقه را به خوبی کنترل کرد. فکر می‌کنم با تمرین‌های بیشتر و زمان بیشتر بهتر خواهد شد. او باید در این وزن جا بیفتد تا به نتیجه دلخواه برسیم.

نایب قهرمان المپیک 2012 لندن با اشاره به رقابت‌های دسته 85 کیلوگرم گفت: تیم ملی در دسته های بالا همیشه ثابت کرده عملکرد بهتری داشته و با توجه به شرایط خوبی که وزنه برداران ما در این وزن دارند می توانیم صاحب مدال شویم. در دسته 85 کیلوگرم چراغی و بیگلری دو وزنه بردار تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان برای نخستین بار در مسابقات بین المللی شرکت می‌کنند. کم تجربه هستند و نیاز به زمان بیشتر دارند، اما تلاش ما این است که بتوانیم آنها را کنترل کنیم و به نتیجه خوب برسیم تا امروز صاحب مدال شویم.

نصیرشلال درخصوص جوانگرایی در تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان خاطرنشان کرد: در حال حاضر نباید خیلی به دنبال نتیجه باشیم. در تیم ملی سه ورزشکار داریم که برای اولین بار رقابت بین المللی خود را تجربه می‌کنند. ما می خواهیم برای بازی‌های آسیایی، مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک 2020 آماده شویم و با این جوان ها به شرایط خوبی برسیم تا پشتوانه وزنه برداری ما در آن زمان نتیجه خوب بگیرد. به هر حال این بچه ها باید از این رقابت ها شروع کنند تا انشالله در رقابت های مهمتر آماده باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز