هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال؛

تلاش تراکتور و استقلال برای کسب مقام نایب قهرمانی/ هیجان در انتهای جدول

۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۵۰۱۹۶
تلاش تراکتور و استقلال برای کسب مقام نایب قهرمانی/ هیجان در انتهای جدول
هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور روز شنبه با انجام هشت دیدار از ساعت هجده و به طور همزمان برگزار می شود که می تواند تاثیر زیادی در تعیین نایب قهرمان مسابقات و تیم سقوط کننده به دسته پایین تر داشته باشد.

تیم فوتبال پرسپولیس که قهرمان زودهنگام لیگ لقب گرفته است، در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب آهن اصفهان خواهد بود. پرسپولیس به دنبال ثبت رکوردهای جدیدتر است و می خواهد ضمن گرفتن انتقام شکست دور رفت، با روحیه بهتری به دیدار الوحده امارات در لیگ قهرمانان آسیا برود. ذوب آهن هم تلاش می کند تا رتبه چهارم را حفظ کند و نمی خواهد دست خالی از تهران برود.

تراکتورسازی تیم دوم جدول در ورزشگاه نقش جهان میهمان سپاهان اصفهان خواهد بود. بازگشت دوباره امیر قلعه نویی به اصفهان جذاب ترین نکته بازی به شمار می رود. تراکتور بعد از شکست استقلال تهران در بازی قبل، به رده دوم صعود کرده و می خواهد با نایب قهرمانی لیگ را به پایان برساند. از طرفی سپاهان با زلاتکو کرانچار جان تازه ای گرفته و امیدوار است در رده چهارم قرار بگیرد.

استقلال تهران نیز در مشهد میهمان پدیده مشهد است. شاگردان علیرضا منصوریان که جایگاه دومی خود را از دست رفته می بینند، باید در مشهد پیروز شوند و منتظر توقف تراکتور بمانند تا به رتبه دوم بازگردند. پدیده هم با محمدرضا مهاجری در بازی گذشته خود با چهار گل از پرسپولیس شکست خورد و این تیم می کوشد با پیروزی برابر آبی های پایتخت، آن  را به دست فراموشی بسپارد.

در انتهای جدول هم بعد از قطعی شدن سقوط ماشین سازی تبریز، تیم های سیاه جامگان مشهد، صبای قم و سایپا تهران هم برای فرار از سقوط مقابل رقبای خود به میدان می روند.

برنامه بازی ها به شرح زیر است:

پدیده - استقلال 18:00
پیکان - سایپا 18:00
نفت تهران - صبای قم 18:00
استقلال خوزستان - گسترش فولاد 18:00
پرسپولیس - ذوب آهن 18:00
سپاهان - تراکتورسازی 18:00
ماشین‌سازی‌تبریز - سیاه جامگان 18:00
صنعت نفت آبادان - فولاد 18:00
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز