کاهش انتقادات نسبت به وزارت ورزش و جوانان؛

رضایت مشترک قرمز و آبی، امتیاز ویژه برای وزیر ورزش

۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۱:۰۷:۴۶
کد خبر: ۵۵۰۳۳۸
رضایت مشترک قرمز و آبی، امتیاز ویژه برای وزیر ورزش
اعتماد سرخابی ها به وزیر ورزش، به صورت همزمان در حال افزایش است و این مساله اتفاقی جدید و تازه در جامعه فوتبال ایران به شمار می رود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دو تیم بزرگ پایتخت از بعد از انقلاب همواره زیر نظر سازمان تربیت بدنی سابق و وزارت ورزش و جوانان فعلی به فعالیت پرداخته اند و به همین خاطر قبول مسئولیت مجموعه وزارت ورزش همواره کار حساس و مهمی بوده است چرا که وزیر ورزش علاوه بر رسیدگی به امور ورزش و ورزشکاران کشور و مدیریت آن ها، باید توجه ویژه ای نیز به دو تیم فوتبال پرطرفدار ایران یعنی استقلال و پرسپولیس داشته باشد تا افکار عمومی مهر تایید را بر عملکرد او بزنند.

انتظار آبی ها و قرمزهای فوتبال ایران از وزیر ورزش بالاست و آن ها توقع دارند حالا که تیم های محبوبشان زیرمجموعه دولت محسوب می شوند از سوی وزارت ورزش و جوانان چه از نظر معنوی و چه از نظر مادی به خوبی حمایت شوند.

درسال های گذشته برخی اتفاقات باعث شده که حداقل یک دسته از هواداران تیم های پایتخت نشین به عملکرد و سیاست ها وزیر ورزش اعتراض داشته باشند. هرچند که سیاست وزارت ورزش همواره برقراری عدالت و مساوات بین این دو گروه که سرمایه عظیمی برای ورزش کشورمان محسوب می شوند، بوده است اما حقیقتا سالی نبوده که وزیر ورزش به یکی از رنگ های آبی یا قرمز ربط داده نشود و حتی در بعضی مقاطع به طور همزمان مورد انتقاد هر دو دسته قرار گرفته است.

اما امسال و با حضور دکترسلطانی فر، این انتقادات تا حد زیادی کاهش پیدا کرده و عملکرد و توجه ویژه وزیر ورزش به استقلال و پرسپولیس باعث ایجاد موج رضایتمندی بین طرفداران آن ها شده است.

اعتماد سرخابی ها به وزیر ورزش، به صورت مشترک و همزمان در حال افزایش است و این مساله اتفاقی جدید و تازه در جامعه فوتبال ایران به شمار می رود که در واقع نتیجه عملکرد خوب وزارت ورزش در حمایت و توجه به دو تیم باشگاه بزرگ کشورمان است.

برای مثال حضور دکترسلطانی فر در جشن قهرمانی پرسپولیس و همچنین دیدار با خانواده مرحوم نوروزی موضوعی است خوشایند قرمزها بود و همچنین حضور در مسابقه آسیایی استقلال و عکس هایی که نشان می داد وزیر ورزش نگران نتیجه این مسابقه است، دلگرمی زیادی در خانواده آبی تهران به وجود آورد.

البته در وهله اول شادابی و طراوت همزمان دو تیم که سبب شده اکنون هردو را در شرایطی خوب و در رتبه های بالای جدول ببینیم مهمترین نکته برای قضاوت مردم در مورد عملکرد وزارت سلطانی فر است و با این حساب پس از سال ها، ورزش ایران فردی را در راس امور خود می بیند که درصد زیادی از افکار عمومی را راضی کرده است.

این رضایتمندی مردم اگرچه مسئولیت وزیر را در ادامه راه سنگین می کند اما او نیز اکنون به ادامه کار دلگرم است چراکه برخلاف دوره های قبلی حمایت مردمی را به عنوان پشتوانه ای همراه خود دارد و این موضوع، امتیازی ویژه برای وزیر ورزش و مجموعه تحت اختیار اوست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز