محمدرضا براری:

مردم دعا کنند با مدال طلا به ایران برگردم

۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۲:۳۶:۲۲
کد خبر: ۵۵۰۳۶۸
ملی پوش وزنه برداری کشورمان گفت: تمام تلاشم را می کنم مثل سال گذشته با مدال طلای آسیا به ایران برگردم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا براری وزنه بردار دسته ١٠٥ کیلوگرم ایران درخصوص رقابت های قهرمانی آسیا در ترکمنستان اظهار کرد: امسال در مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا ورزشکاران خوبی در مسابقات حاضر شده اند. در دسته های قبلی که مسابقات برگزار شده وزنه های خوبی ثبت شد و نماینده های ایران نیز خوب کار کرده اند. این نشانگر این است که مسابقات کیفیت بالایی دارد.

وی در خصوص آمادگی خودش در این دوره از رقابت ها عنوان داشت: بعد از المپیک چند ماه استراحت کردم تا ریکاوری کنم و ٤٥ روز است که برای این مسابقات تمرینات را شروع کرده ام. به آمادگی مورد نظرم نرسیدم اما باز هم شرایطم خوب است. بهتر از دوره گذشته هستم و امیدوارم بتوانم وزنه های خوبی ثبت کنم.

وزنه بردار دسته ١٠٥ کیلوگرم ایران درباره رقیبانش گفت: حریفان زیادی در این دسته دارم که اجازه نمی دهند خیلی ساده مدال طلا را بگیرم. وزنه بردار ازبکستان حریف اصلی من است و قزاق و کره هم ورزشکاران خوبی دارند. مردم دعا کنند که مسابقات قهرمانی آسیا را مثل سال قبل با مدال طلا تمام کنم.

براری تاکید کرد: در این مدت تلاش کردم تا به رکوردهای خوبی برسم. زمان کافی نداشتم تا به رکوردهای جهانی ام نزدیک شوم اما رکوردهای آسیایی ام را زده ام و امیدوارم در مسابقات نیز بهترین عملکرد را داشته باشم.

وی در پایان با اشاره به حضور علی هاشمی در دسته 105 کیلوگرم خاطرنشان کرد: من و هاشمی باهم رفیق هستیم. ایران همیشه در سنگین وزن دو نماینده داشته که این پتانسیل وزنه برداری ایران را نشان می دهد. وی به تازگی وارد این وزن شده و شرایط خوبی دارد. ما مثل دو برادر هستیم و در روز مسابقه کنار هم تلاش خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز